KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

M理論 4

2011/01/09 10:15:23 網誌分類: 科技
09 Jan


講開D人唔明理的偏執與盟塞, 歷史上就要數到, 羅馬教庭, 宗教領袖之地心說!佢地一直堅持認為, 全個宇宙萬事萬物, 皆繞住地球為中心而運行!(其實比起相信地球係平面一塊已屬進了一步!)但此乃自以為是!錯得交關!(一路堅持到近世才屈服在真理之下!)

 

當有科學家提出了日心說(即地球乃繞住太陽行!事實又確証, 正是如此!)居然俾人打成異端邪說!甚至惡到燒死左個學者!你話愚昧同惡, 𣎴是很可惡呢?

 

當然每個新理論都要經過驗証才可以確立!未成立前, 爭論卻是無可避免!但有D, 唔明人講乜!又自以為是!十分偏執!咪成日拗餐死!有當權者更惡過鬼!置人於死地來不許爭辯!無晒言論自由!實非尋求真理之道也!

 

在爭論的過程中, 又難免相嗌唔好口!相爭會出手!科學界亦曾受宗教, 政治打壓, 令很多新思想不敢解放出來!所以人類思想黑暗了好一段日子!君不見有D講了真話的人, 仲坐緊監咩!

 

亦有人微言輕, 諗倒, 講佐都冇人肯聽!此乃人類的悲哀也!

 

喜見近日物理學在宇宙的開始出現了新的M理論!

 

能解放思想, 去自由自在, 想吓嘢都唔係易嫁!

 

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?