KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

M理論 3

2011/01/09 00:29:37 網誌分類: 科技
09 Jan


世事萬物, 自有其理論, 此所謂物理也!明白了其中道理, 做人就冇咁偏執!亦冇咁盟塞!

 

君不見某粵曲網, 唱歌用丹田, 發聲用聲帶, 亦可以引發連塲論戰, 爭拗!因為人人自以為是!不懂裝懂, 一如盲人摸象, 但人人又唔錯得𦚵, 摸倒セ就噏乜!冇人有權威可定論!水平太低!近日只見有料之士, 都好少發言!相信是蠢人太多, 費事嘥氣也!

 

但在科學界, 理論一經論証, 大家就有路可循!明白咗, 大家就茅塞頓開!理論堅的地方, 正如某科學家有言, 正如大家共處於一暗室內, 突然有人點燃了火把, 大家就立即知道出路矣!

 

例如太空漫遊, 以光年計, (以光的速度都要行成年!)人壽以百歲為稀有!咁人類又點可以去太空漫遊呢?(出發後一光年都死咗九世啦!1

 

誰不知愛因斯坦的相對論計算倒!時間在光速中飛行, 會慢了下來!冇可能之事就变了有可能!犀利啩!唔識果D, 就只有話人大話西遊囉!(係咪無知兼盟塞呀?)

 

當閣下明白了如此高妙的大道理!遇倒有人偏執!盟塞!又想同你力撐!你啋佢都傻啦!此所以黄SIR有時都費事啋D問難者, 就是這個道理!

 

因𤔡有理論傍身, 真理在手, 天下無敵矣!仲駛セ同人拗餐死呢?

 

宇宙點開始, SIR都知, 閣下仲點同我拗呀?

 

SIR今次仲唔天下無敵!嘻嘻!

 

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?