KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

M理論 7

2011/01/11 00:28:54 網誌分類: 科技
11 Jan


教宗本篤十六世, 日前在一次講道, 指出宇宙之始的一嘢大爆炸!乃上帝的傑作!相信教宗話大爆炸係神蹟, 冇乜人可以反駁也!

 

因為大爆炸果一嘢, 連科學家也全部唔地除!科學都解釋唔倒, 就應歸去宗教領域!因為信仰就是信仰!你信佢, 佢就會養你, 不可質疑也!黄sir 當年在中華基督教會屬下培英中學讀書時, 牆上有金句, 不要怕!只要信!黄sir唔敢唔信!從此一帆風順!

 

但在M理論中, 大爆炸卻不是無啦啦而來, 而是两個三維空間碰撞而生!周而復始遁環不息!变左唔駛出神仙, 一樣可以產生大爆炸, 自圓其說!

 

科學同宗教不同之處, 科學不可以解釋唔倒, 就出神仙!而宗教就一定可以啦!冇神冇佛, 信乜?

 

所以就這一點而言, M理論就稍勝大爆炸理論一籌矣

 

但話又說回頭, M理論科學家先得假設存在两個三維薄膜空間, 咁邊個搞呢两件三維薄膜空間出來先?咪又係要出神仙至得!

 

唉!你地d科學家搞乜?搞來搞去都飛不出如來佛祖的五指山!(無法自圓其說也!)

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?