KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

M理論 8

2011/01/11 11:02:11 網誌分類: 科技
11 Jan


物理學中以古典物理, 即牛頓先生的三大運動定律開始o一條 F = ma 的方程式, 加條萬有引力方程式, 計算倒所有運動及天體運行的情况!真係堅到無倫!

 

細時故仔書話, 牛頓先生在蘋果樹下, 從跌落泥的蘋果, 想倒萬有引力, (是不是堅料, 已無關宏旨!)但世間冇咗呢個引力, 大家就一齊跌晒出太空!亦因為此引力, 大家才不會像太空人咁在太空中浮吓浮吓!(可以腳踏實地!)

 

月球的引力是地球六分一, 所以人都跳高好多!此物理現象, 多謝牛頓先生的偉大理論, 全部有數得計!

 

九大桓星的軌跡, 在古典物理學中, 全部有數得計!甚至計倒軌跡是隨圓添!黄sir讀大學時都識計!而家俾番晒老師矣!

 

相信今時今日讀物理之人, 都一定要從古典物理開始!因在地球上很多運動情况, 古典物理依然計算得奇準也!

 

一個理論之所以偉大, 就係佢的實用價值!

 

而識得應用, 就發展出好多新科技矣!

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?