KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

M理論 9

2011/01/12 00:53:31 網誌分類: 科技
12 Jan


牛頓先生的古典運動三大定律, 在一以接近光速飛行的體系內(例如飛行中的太空船內), 就無能為力了!

 

所以愛因斯坦先生提出了狹義相對論, 用一個叫羅蘭氏变換的方程式去計!居然出現了時間會慢下來!長度也觀測到有变化!當運行接近光速時, 連物質也會轉化為能量!

 

一條E = MCC 的方程式就演化成𤔡原子彈的理論基礎!結束了第二次世界大戰日本仔的惡行!可見威力宏大!

 

愛因斯坦理論偉大之處, 可推至對宇宙的演算!因佢的廣義相對論, 很多天文學的觀測也可解釋!甚至計算倒現今我地身處的宇宙正在澎漲!黑洞的存在!

 

此結果連愛因斯坦自已都唔相信, 居然自已去作個宇宙常數去改变數據!後來被證明係錯嘅!

 

愛因斯坦承認, 作出一個宇宙常數, 是自已一生中至錯行為!(因佢咁權威!大家只能跟佢一齊錯!行了好多寃枉路也!)

 

可見科學家都係人, 人就會錯!無計!

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?