KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

M理論 10

2011/01/12 11:02:04 網誌分類: 科技
12 Jan


但當人類進入原子內部研究的時候, 愛因斯坦的乜義相對論都失効!在原子內部原來乜都測不準(所以摩登物理中有一條叫 測不準原理!)只能用或然率去計算!估估吓而已!

 

於是新的理論又出現, 叫做量子力學, 一條薛定鄂方程, 去計電磁場, 計到黃sir當年差d 吐血身亡!d數難計到死!而家又係俾番晒老師嘞!

 

量子力學計倒 各電子, 乜子, 物子所處的能量狀態, 又能準確地知道原子內的情况, 於是在物理學上又另樹一幟!

 

奇怪的是, 在原子最外圍的電子, 以八粒就最穩定, 而化學元素的周期表的組別就是它的原子最外層的電子數目, 你話是否十分巧合!同中國八卦之數暗合!

 

在牛頓古典物理中的力塲是重力場!而在摩登物理中的力塲是電磁塲(EM FIELD, 各種力塲就掌管了宇宙萬事萬物!

 

楊振寧同李政道先生就指出在弱力塲中, 宇稱不守𢬎, 就得到了諾貝爾獎!可見力塲的研究是幾死偉大!(其實黄SIR都冇乜研究!知小小!扮吓代表而已!)

 

愛因斯坦窮一生之力都無法將此两大力塲统一!所以到佢瓜果日统一場論都未出爐!

 

物理到了最後, 只能勿理!

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?