嘻嘻

2011/01/13 18:23:25 網誌分類: 學習
13 Jan

尋晚先開始搵資料整VIDEO, 用黎做功課

今日就完成左一長一短 (長果個好複雜, KEY左電視節目同YOUTUBE片段落去)、翻譯左又錄左英文語段既VIDEO啦

事關 TEXT-TO-SPEECH果D網站, 我用開果個維修緊, 其他又難DOWNLOAD MP3, 又唔係真係讀得生動, 唯有自己讀, 用軟件整到變男仔聲, 又玩混音、加片頭片尾音樂 (CUT左首卡通片歌其中一小段音樂)

其實份功課個主題, 我都係尋日突然間想到既, 而我當然唔會話你地聽, 因為係用黎做功課架嘛, 仲要係IT功課

其實兩日黎都睇返其他3科既資料協助我做份功課, 又有搵第4科資料睇, 因為聽晚要返學

雖然D VIDEO同我想像中有差別, 尤其雜音比較多 (因為嚮間屋度冇理由大聲講英文, 爸媽會笑我, 鄰居都會聽到, 所以用軟件整返大聲, 搞成咁), 但真係幾搞笑, 幾好睇

等我開始做呢份功課文字果D部份啦!

 

 

回應 (1)
我要發表
ivina
ivina 2011/01/16 08:17:22 回覆

份2011年5月2號deadline既功課, 我昨日交左

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..