女仔搵補習社見工小心!

2011/05/20 09:45:29 網誌分類: 職場無奈說
20 May

(男仔都要留心!)

07年起薪點係7000, 依家話係10000~

果間補習社全港九新界都應該有分行... (其實其他補習社都可以有呢d招數, 所以今次唔只係話果間補習社)

佢會請「正教」或「助教」,要簽約, 我07年既情況係咁:

嚮佢北區某間分校見工,

其實見過兩次工, 最後一次請左我「試工」...

D CONTRACT既字勁細, 而且試工每日只返一陣間 (但我當時搵既係全職囉), 咁你又唔可以搵其他工喎; 到你唔試工時, 冇時間俾你預備教材, 你要嚮返工時間外準備~ 而且你冇時間去TOILET~ 簽約時佢會困住你唔俾你走(我簽約前話想去toilet都話要我簽完先), 你簽完份CONTRACT呢, 如果你要離職要賠3000幾蚊 (07年)~ 以上係我07年既經歷,唔知依家係咪咁 (可能唔止賠3000), 大家要小心。

「試工」5日, 我咩錢都拎唔到~

因為上左勞工處告佢地合約有問題, 但我即使係受威脅下簽約, 都係簽左, 而且過左18歲, 我都要對簽既野負責任,

所以勞工處幫我settle既係, 要自己用手寫張紙話唔再追究, 而且要果間補習社d八婆睇完張紙對佢地黎講冇問題先ok, 太屈辱啦!!!!!!!!!!!!!

我唔使俾3000蚊, 但果5日, 同埋上勞工處既時間, 都變成唔小心搵工既代價。

搵工真係要小心, 可以帶埋個防狼器, 或隨身帶電話打999, 希望d房間唔會阻礙你打電話la。

 

(最遺憾係07年果單case settle之前, 婆婆上左天我都唔知, 因為爸媽唔想影響我既情緒)

回應 (2)
我要發表
ivina
ivina 2011/05/21 18:28:46 回覆

:P

小女子
小女子 2011/05/21 18:04:47 回覆

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..