豉椒排骨 (60款懶女生懂做的小菜 第二輯---5)

2011/05/26 11:39:00 網誌分類: 未分類
26 May

今日要學返識兩個中文字, 一個係「芡汁」既「芡」, 一個係「豉椒」既「豉」, 唔係第日就會俾人豉椒炒魷啦! (其實我識字量唔多, 只係文法算有水準咁, 有時寫網誌又用下口語)

豉, 佢既押韻字包括「支」, 俾人「豉椒炒魷」既話屋企會支離破碎。而豉油係以豆整既, 「另一半」仲唔係「豆」?同樣地, d豆同佢地d「屋企豆」都俾人整到支離破碎, 咁樣記得個豉字點寫啦掛……

既然嚮惠x買左包豉椒排骨, 整埋個芡汁就可以開始:

http://www.christinesrecipes.com/2008/10/stir-fried-pork-ribs-in-black-bean.html 呢度話個芡汁咁樣整:

「生抽(醬油) 1茶匙
   糖 1/2茶匙
   粟粉(玉米粉)1/2茶匙
   水 1湯匙
   麻油 少許」

仲有埋個做法:

「做法:

  1. 把排骨洗凈,瀝乾水份,切件去肥肉,用醃料醃約30分鐘,備用。洋蔥和青椒切粗塊,待用。 (超市醃好就唔使啦, 只要解凍)

  2. 燒熱油鑊 (中國鑊好似真係好d),加蒜蓉豆豉醬爆香後,倒進醃好的排骨,煎炒至表面轉色並有微黃。加入清水 1/4 杯,煮滾後,加蓋,轉慢火炆,直至把排骨煮軟身為止。如果不夠水,可以隨時加點熱水,繼續煮。排骨煮至軟身後,汁收乾些及濃稠,兜起備用。

  3. 再加油到鑊中,下洋蔥塊 (冇買添, 聽日要去買, 洋蔥好多餸都要用)爆香炒軟身,加蒜蓉爆香,倒進青椒兜勻後,加上湯 2湯匙煮滾,並把所有材料煮至軟身後,倒入煮好的排骨。不要忘記那些好味汁料,一起煮一會。埋獻(打勾),上碟。趁熱供食。」

 

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..