唐樓與洋樓

2011/06/17 14:30:13 網誌分類: 生活
17 Jun

http://zh-yue.wikipedia.org/wiki/%E5%94%90%E6%A8%93

唐樓(Tong Lau)係種,無𨋢,唔計天臺最多八層高。唐樓結構以棟樓四邊同埋靠來支撐。同之後嘅洋樓唔同。唐樓多數係商住混用,地下多數用來做,樓上用來住。唔少唐樓對住街都有騎樓

唐樓個名嚟自洋樓出現嘅年代。當時廣東人以為建築風格主要分兩種。」

 

哦, 洋樓同唐樓唔同... 仲以為洋樓即是唐樓, 只係個名唔同咁添。

 

http://zh-yue.wikipedia.org/wiki/%E6%B4%8B%E6%A8%93

洋樓,相對於唐樓,嚮唐人嘅地方泛指所有西式樓宅,亦包括堆東洋式嘅外國風格建築物。洋樓嘅稱呼,係由於以前唐人鍾意將外國嘢前面加個「洋」字,例如洋人洋船洋酒洋娃娃洋行洋蔥洋務洋銀洋服咁,所以就有「洋樓」呢個叫法。[1] [2]

而家中國大陸樓盤廣告自稱係花園洋房,係因為大陸人崇洋。就咁地產發展商將層樓叫做花園洋房有卓頭,好賣啲。

洋房係獨立屋,洋樓即係而家嘅大廈,有升降機、私人抽水馬桶廁所,唔使倒夜香。」

 

唔通唐樓冇抽水馬桶?!!!

 

點解呢d洋樓(http://www.google.com.hk/search?q=%E6%B4%8B%E6%A8%93&hl=zh-TW&client=firefox-a&hs=b6n&rls=org.mozilla:zh-TW:official&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=sfP6TauRFpCwvgP8ta2tAw&ved=0CEQQsAQ&biw=1024&bih=675) 同嚮舊區見到果d洋樓唔同既?!!

真係唔知呢d唐樓(http://www.google.com.hk/search?hl=zh-TW&client=firefox-a&hs=Rm8&rls=org.mozilla%3Azh-TW%3Aofficial&source=univ&biw=1024&bih=675&tbm=isch&sa=1&q=%E5%94%90%E6%A8%93&btnG=%E6%90%9C%E5%B0%8B&oq=%E5%94%90%E6%A8%93&aq=f&aqi=g3g-m1&aql=&gs_sm=s&gs_upl=42702l44922l0l5l5l1l0l0l0l182l389l3.1l4) 同嚮舊區見到果d洋樓有咩唔同...

 

到底佢地係咪只係好似我咁有好多個名咋?!

 

都係呢個答案好:(http://z.baidu.com/question/12953057.html?fr=qrl&cid=1&index=2)

「唐楼,香港旧城区的旧式楼房。香港在19世纪晚期至二次世界大战前所兴建的楼宇,叫唐楼,俗称“骑楼”。当时的唐楼,大多是3至5层高,外形细长而窄,用途则是商住并用。唐楼面积大多约为450至700平方尺,特点是天花高、露台装有法国式窗户、露台及天井是主要通风的设备,没有电梯亦没有卫生设备。时至今日,这类特色唐楼随着社区急速发展,近年已“买少见少”,因此市建局将其保存下来,但在保留历史之馀亦会把它们发展成具现代感的商用楼宇,亦同时可创造商机。」



即是高過5層就係洋樓?!!!!

咁依家我想知洋樓係咪有好多番狗架........................... =口="
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..