煙你個頭!!!!!!!

2011/11/11 18:53:24 網誌分類: 生活
11 Nov

我假設所有吸煙既人都係冇文化既人, 因為吸煙係冇文化既行為~ 我要醜化吸煙既人, 尤其吸煙既男人, 因為男人時常醜化女人~

好求其咁寫左d感想, 用既係英文, 因為如果隔離坐住個吸煙既冇文化人, 我假設佢唔識睇英文, 如果佢識都會知醜, 都應該唔會夠膽丙我。

男人ar開d腳坐就已經難睇, 呢d「難忍」仲要打開個口打喊露都有勁臭既煙味囉!!! 難頂添呀~

成日行過旺角都有d男人女人或男仔女仔拎住d點着既煙, 放嚮佢地隻手度, 隻手垂低, 擦身而過既時候有冇想過會燒到人地? 或者整到人地d衫褲同手袋燶左??!! 賠得起嗎? 整到人咁醜, 有冇良知呢?

昨日同男朋友行旺角。每次我都好開心, 因為佢會幫我咀咒d吸煙既人~~ 呵呵!!!!! 我地為正義而戰。

 

(請唔好捉我d英文用法, 因為可能你睇落去會覺得怪, 但我只在於表達返自己想表達既野, 用果刻想到既字, 為自己留下一d記憶)

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..