與kiki相約尖沙咀

2011/12/09 16:36:27 網誌分類: 娛樂
09 Dec

前言:

頭條網可愛既kiki, 由澳洲黎左香港la!

大家掛住「我係牙ki LESS IS MORE」既咖啡之外, kiki都掛住大家~

佢想約candy同埋其他blog友會面, 一月會再黎香港。

上次有去到食自助餐、見過kiki既朋友, 想再同佢一齊食野, 可以在此留言 XD

佢遲D會再寫BLOG約大家, 不過大家要等下先LA。

 

日記:

前幾日嚮火車上收到KIKI電話, 當時我放左工, 睡緊, 個腦都未清晰... 聽到係KIKI, 真係好開心呀! 有朋自遠返來, 不亦樂乎。咁ARM今日因為陸運會翌日有假放, 可以約佢食飯。

嚮尖沙咀SOGO重遇, 佢話我個樣唔同左 =口=" 因為頭髮之前電左, 依家冇電, 先以唔同左; 又因為眼乾, 唔WEAR CONTACT LENS, 所以又有少少唔同。天氣凍左, 衫都唔同, 所以個LOOK咪唔同左咁多囉。但佢就好易認, 因為一直都有睇佢FACEBOOK既相嘛。

其實我係路癡, 嚮尖沙咀都唔係咁熟路,於是搵左間MCDONALDS食野。 佢同我分享嚮澳洲既文化同語言問題, 包括澳洲人沖涼只沖5分鐘 >0< 澳洲人應該唔係咁乾淨。

佢仲話澳洲人好守規距, 又有禮貌。回想我之前日日對住既澳洲鬼婆, 果個猙獰既面目...其實禮貌係咪見仁見智既野? 好似, 內地都會有有禮既人, 香港都會有好唔守規既人, 就算香港係個法治社會。但我真係深深感受到, 嚮澳洲返黎既KIKI, 又友善, 又有禮貌, 真係好想自己都去外地見識下呀~

 

回應 (6)
我要發表
ivina
ivina 2011/12/13 05:51:07 回覆

咁等一月睇下佢幾時再返香港先... 等等...等等...

2011/12/12 23:26:27 回覆

我要見!!
我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見我要見

ivina
ivina 2011/12/12 18:30:16 回覆

彊屍zero:

佢真係正妹黎架 {#icons_panda4}

你去唔去送畫集呀?

2011/12/11 23:29:55 回覆

是正妹否??

ivina
ivina 2011/12/11 14:24:19 回覆

你會唔會嚇親佢架??!!! XD

2011/12/11 12:12:05 回覆

預我! {#71434104.gif}

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..