又係騙案

2011/12/14 18:16:51 網誌分類: 時事
14 Dec

有人冒認我爸爸, 話嚮廣州... 打左電話俾一位佢既舊同事, 話要急錢... 佢舊同事竟然信果個騙子呀! 好在只係一千蚊~ 其實佢舊同事都打過俾我爸爸想確實呢件事, 但我爸爸早上有d野做緊, 冇聽電話, 所以佢舊同事心急la, 滙左果一千蚊... 好在我爸爸有回電話, 叫佢舊同事快d截住d錢, 唔好俾d錢去廣州呀! 最後, 成功截到。呢件事令我覺得... 原來爸爸係有真朋友架! 為佢感到安慰。其實點解我成日覺得爸爸冇朋友? 佢成日嚮屋企所以我咁覺得? 大概我地要明白君子之交淡如水, 所以爸爸好似冇朋友, 事實上係有d君子朋友架喎。總之, 大家小心電話騙案la!

回應 (3)
我要發表
ivina
ivina 2011/12/15 18:36:02 回覆

penny+天佑:

哈哈哈.........

2011/12/15 09:44:49 回覆

燒先生 !?

當然 對家人 & 朋友 都好啦.

而且, 仲努力工作, 有上進心 .......嘟嘟嘟嘟..... 省萬言

直頭係  冧巴   呀 !

 

唔知我答得 啱唔啱呢 ?

 

2011/12/14 22:52:10 回覆

有些男人對家人非常嚴厲,但對朋友會好客氣...

但有些男人會對家人好好,樣樣以家庭為先,但對朋友非常冷莫,時常以為朋友會找他著數。呢類人真是連一個啱咀型嘅朋友都冇架~

呢兩類人我都認識,你爸爸一定係第一類型,唔知燒餅呢? 燒餅是什麼類型呢?

 
1
 

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..