我的農曆新年

2012/01/24 13:58:33 網誌分類: 自得之樂
24 Jan

年初一, 呀媽整左糖水, 我就整左湯丸放落去~ 不過我覺得d湯丸冇味... 下次一定加花生醬/ 用d有糖既水黎搓/ 預備一碟有糖既花生碎食既時候點落去做糖不甩~~ 呀媽話d糖水甜, 但我覺得唔夠, 佢落左兩羮糖俾我, arm arm好呀!

昨日d親戚一次過黎晒, 今日樂得清閒, 畫下畫, 畫到好凍時就入廚房 (因為呀媽去左拜神, 我有好多自由既空間), 整左以下一個湯: 罐頭蜆肉湯+肉丸+蛋+帶子+蝦米+雞湯粒少許~ 真係好好味架!

對住上年做暑期工時影既小朋友相, 畫呀, 畫呀... 今次用d格仔輔助, 放大幅構圖~

由於想用塑膠彩完成d畫, 而白色塑膠彩好重要, 並且係唔夠既, 所以只有等大哥嚮淘寶網訂到支白色塑膠彩, 我先會塗d顏色架! 英女皇都係咁話架la!

回應 (2)
我要發表
ivina
ivina 2012/01/24 17:01:32 回覆

多謝師姐~

我都祝返各位: 發財、好事!!!

FR 芷
FR 芷 2012/01/24 15:56:06 回覆

{#200901300035525568.gif}

 

誠心祝愿

 

龍年行大運,財源廣進,

身體健康,平安喜樂。

 

fr芷敬賀

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..