東涌狂衝單車之旅

2012/04/05 20:24:39 網誌分類: 旅遊
05 Apr

若干年前既一個星期五,我認識左一塊燒餅。

佢最吸引人既地方,係……嚮一個長命斜度,竟然徒手拎起勁重既單車,上好多級樓梯,抬完自己部車再抬我部車。哈哈!

其實段路咁長,都抬過好多次單車。

 

今年既呢個星期四,嚮慶祝佢生日之前,我地又玩東涌單車遊。

由地鐵站附近出發,去圖書館附近既公園坐一陣,畫左幅花既速寫,又踏單車到小蠔灣車廠,發現當年釣魚之路已封左,但「扮美人魚石頭」仲嚮度。嚮馬路踏單車真係膽戰心驚,但兩部車一前一後咁行,d汽車應該一定見到我地,所以大車會讓我地路。

踏單車途中落大雨,去到欣澳個站可以休息下,避雨,同埋畫兩幅畫。有個好心既電單車人士送左件便利雨衣俾燒餅,燒餅自自然然送件野俾我,d雨變返雨粉時我地就踏單車返去。

{#SP.jpg}

最煩應該係遇到d蚊滋、狗、一條河兩邊既好矮既屋頂 (應該話天橋底),同埋d剩返上面果段既樓梯(下面果段係泥路,天雨就路滑架la)~

 

今日手腳冇倦la! 想當年,同一段路,踏到倦死咁~ 依家我踏完,仲係好生猛~~返呢份工,體質真係好左。但成日眼睏囉- 早起身嘛。

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..