淚眼之花盛放了……

2007/08/03 08:25:44 網誌分類: 其他視覺創作
03 Aug

 

回應 (16)
我要發表
ivina
ivina 2007/08/03 21:32:41 回覆
2007/08/03 21:29:51 回覆

其實,不必證明甚麼給人家看....

能夠相信自己,朝著自己想走的路進發,我相信你會找到真正的自由!

加油啊!意粉!美好的陽光就在前方......人人莫愁無伴侶,人人xxx...艾督督,我唔記得點唱喇~~~~

ivina
ivina 2007/08/03 21:25:54 回覆
所以意粉好羨慕貓貓
2007/08/03 16:23:57 回覆
猫猫都独立生活 ar....
ivina
ivina 2007/08/03 11:32:58 回覆

要做好自己--好似各位咁,做好自己!!!

意粉一定可以從各位身上學習到好多做好自己既方法,又謝過各位LA

2007/08/03 11:31:34 回覆

艾叔叔講得啱,自由係要付出代價。

想要有自由,必先要做好自己,等父母放心,自然會管少d我地~

ivina
ivina 2007/08/03 10:41:46 回覆

係呀,督督,意粉「唔係咁 kum 嚇」

唔~~

意粉要開意粉屋!開左請大家上黎食野開p

ivina
ivina 2007/08/03 10:40:37 回覆

莎莎,

謝謝妳。有時意粉好勇,但當有人打激我既時候,一覺得好倦就會變返一舊縮既意粉……好似箭豬咁,可以好嚇人又可以俾人嚇到好驚~~

意粉會努力改善。講到尾都係25之前唔可以再成個小妹妹咁la!!!

ivina
ivina 2007/08/03 10:39:01 回覆
督督呀,意粉會努力消化晒各位俾意粉既意見,謝謝呀!!!
ivina
ivina 2007/08/03 10:38:26 回覆

督督講得arm呀,錢錢呢,嚮社會上實在係一舊terrible既東西~~

唔睡天橋底,意粉要証明俾人睇,意粉一定獨立到架!!!做家務就做家務la,搵工仲煩~

ivina
ivina 2007/08/03 10:37:05 回覆
皇上,意粉會盡力讓自己真係循正確途徑得到架la!!!唔想再走咁多冤枉路、浪費咁多冤枉時間同冤枉錢~~真係……申冤呀!!!(激鼓)
2007/08/03 10:23:19 回覆

皇上,恕微臣多言。你唔好再嚇意粉妹妹啦!廿五歲嘅女仔先係魅力發放嘅起步。佢仲細,唔係咁 kum 嚇嫁咋。

意粉,得到自由係冇年齡限制,早晚你會找到意粉屋開分店架啦!

2007/08/03 10:12:46 回覆

或許愛人是苦,                                                                   但不愛,難道又不苦了嗎?

人生是苦,難道為了逃避受苦,                               就了結生命,拋下所有了嗎?

傻妹!請給自己一點勇氣,面對眼前的路。                                     還年輕嘛!幹麼把世情看得這樣灰暗.....

而你的畫功,也不錯喎!                                             那淚之眼,真的像極一朵花,                                                    一朵艷麗,卻又極需我們關懷灌溉的小花花...

2007/08/03 10:10:08 回覆

意粉妹妹,乜嘢先叫自由呢?

呢點要思考吓啦!

2007/08/03 10:08:47 回覆

唔好誤解逃斷現實=得到自由。

我覺做好自己同爭取進步,自由就會自然大D。我同好多男女仔朋友一樣都係好細個搬咗出嚟自己住。係,真係好自由,但同時要面對財務及好多其他問題。我發覺有份安定工作、支出不太緊絀的情況下,先至會真正享受到自由。

搬出嚟住,好贊成。但之前一定要達到上述基本條件。如果唔係返唔到轉頭之餘仲俾現實困死咗𠻹!

另一個考慮,妳各方面穩定咗,家庭俾妳嘅壓力自然減少。咁妳可以行嘅路咪仲多!

艾督督長氣提醒你一句﹕你冇嘢做,最多俾佢地黑白天鵝,你仲可以「意」氣用事補三千蚊劈砲唔撈﹔你冇錢交租,包租公一嘢就收番間屋,你就要瞓天橋底。

自由要付出代價,你要儲夠代價嘅本錢至好。

一句講曬,自由有時係用自尊嚟換,睇吓你將個自尊俾咗屋企定係賣俾社會。 

 

歐懷琳
歐懷琳 2007/08/03 09:46:08 回覆

25歲前的期望不再是當上高層,而是得到真正的自由!

時日無多了:P

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..