crazy gwa gwa漫漫話

2007/09/03 22:02:17 網誌分類: 幻變的生活態度
03 Sep

忍耐吧。

車廂、課室的冷氣叫我快冷死,不過你呢……你需要長期處於雪櫃裡面,因為你是--應該說,你們是雪條來的啊!

插畫班(行業探討的一班)以OT的「極速」完滿結束,很高興得到一份厚厚很PRO的PR STRATEGY作為NOTES(禮物),還有一篇PLANNING PR CAMPAIGN的建議書(雖然只是學生作品)。

〔畫了一個雪人〕

如果雪人的手,會長出火紅的楓葉來,而且還懂得唱歌……

〔望著雪人〕

不過略嫌它怪怪的,不夠胖!

還未吃飯,在考驗車程裡的雪條 =口=”

 

 

(半句鐘前)

回應 (6)
我要發表
ivina
ivina 2007/09/05 08:42:46 回覆

督督,

當然la,冇十三蚊醫生睇架la 

不過想起黎,十三蚊醫生冇用架,係為醫生紙先去,都怪意粉當時懶懶閒……

……

… 

2007/09/04 23:42:43 回覆
Take care ar ivina... dun get sick ar...
ivina
ivina 2007/09/04 17:37:34 回覆

CAT,

謝謝妳!

 

冷衫既問題,

可能因為中學生都口多多,男仔女仔都發緊育,所以怕俾人見到有野唔同左咪著LOR。

如果校服(女仔)CUTTING靚靚,冇必要咁做既,每個女仔都可以著得靚(意粉預科時的幾靚,初中果套校服太糟糕了)。冷氣盡量唔太大,加D風扇會好過開大大冷氣咁唔環保LOR。

講開校服,男仔都係恤衫咁,冇咩特別,男仔要操FIT D自己,都會著得好睇~

今早新聞話有D校服質量唔好,著到學生皮膚病喎!其實意粉做學生時唔好得幾多,個背部都有暗瘡的……做學生真係好慘架!成日要咁密實,出晒汗……

所以意粉唔係D係唔係都著冷衫既CRAZY GWA GWA,可惜有原則既人經常要負出代價--俾初中同學覺得意粉唔合群。係佢地唔識想東西之嘛,意粉睇返以前,佢地CRAZY過意粉好多呀!唔知佢地背部係咪會爛晒架呢?哈哈,好毒。鬼叫佢地以前成日笑意粉,口舌之校園欺凌,意粉受害者記憶尤新。

 

ivina
ivina 2007/09/04 17:24:01 回覆

seiko,

這樣會皮膚病的,尤其羊毛製品,意粉敏感的 =.= 

2007/09/04 13:49:35 回覆

好喜歡你 blog 上的畫, 好靚.

但係依家d學生唔係有事冇事都咩住件冷衫嘅咩.

ps: 我阿囡就係其中一個

2007/09/03 22:23:17 回覆
學生不是常在大熱天披毛衣嗎?何不試試…
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..