陳仲雲
陳仲雲
陳仲雲

910) 婚姻破裂的故事(一) (愛情)

2014/02/18 21:47:43 網誌分類: 愛情
18 Feb

              910)    婚姻破裂的故事()  (愛情)

                 (網絡轉載)  18.02.2014

 

    婚姻破裂既故事,總係時不時就響身邊既朋友身上發生。我大概已經lost count,我目睹過幾多單同樣既事情了。這些故事,因為第三者既固然有,因為錢銀既又有,因為婆媳關係既又有,甚至因為夫妻當中一方忽然改變性取向既都有。

 

儘管有著不盡相同嘅原因,但要從呢一大堆個案當中找共通點,唯一我能夠找得到的,就是這些妻子們,都係唔多識笑的。

 

事實上,佢地當中唔少都係漂亮既女孩子,即使生完三兩個小朋友,身材還是全無走樣,修身速度之快總係讓我嘖嘖稱奇。呢班女孩子嘅為人,老實講我同樣唔覺得 有咩大問題。肯為頭家為老公不辭勞苦,努力做個賢妻良母的也大有人在。當佢地老公忽然發瘟又話離婚又話分居,呢班女孩子自然係被受同情既一方。我又賢淑又 美麗又有學識,出得廳堂入得廚房仲要持家有道,你條中年發福既死佬走上大陸搞件初中都未畢業既妹妹仔?你係咪咁樣落我面呀?

                                                                                                 (待續)

 

 

 

回應 (0)
我要發表
user