不太美滿卻還好的

2007/10/04 19:56:31 網誌分類: 自得之樂
04 Oct
  • 昨天要做的功課,都怪自己有時懶懶閒,昨晚還沒做好、早上二時許才算完成,睡覺時間僅四句鐘,破了22年來的紀錄。
  • 回校後還是覺得功課做得不好,繼續與緊迫的時空爭個你死我活……
  • 我放手了。在比較滿意卻覺得還是存在問題的時候,為著精神和健康以及更多更多的功課,終於把它交到tutor手上。
  • 吃得不好。早上,一個叉燒餐包再加一個腿蛋包,之後到吉野家吃學生餐的雞雞飯,覺得午膳時間來得太早,吃不下所有的飯;朋友說她不吃果凍,我卻還能吃兩個果凍 =〕
  • 慶幸下課時碰到以前教法文的miss。她認得我,而且說起廣東話來!這兒的華人miss總愛在學生畢業之後才會跟我們說廣東話……這個miss同樣是意粉的偶像。
  • 再慶幸dissertation課堂讓題目完全明確了。
  • 更慶幸朋友ivy給意粉短短的email問候。此時我想起她和adele也快生日了!是時候約約karen,4人結伴唱k去--不過要待功課剩得不多時。
  • 天色和眼圈的顏色都不好看,意粉只有wear小紅帽,以及以雲雲所送類似金步搖的耳環蓋過神傷
  • 上課時突然心絞痛,該是睡不夠;它持續了10數至20數秒,也是史無前例的。
  • 知道candy姐姐的深秋之約已經定好,耐何功課和體質也未能允許意粉到西貢bbq!留待聖誕,希望到時有機會再見見大家了!
回應 (9)
我要發表
ivina
ivina 2007/10/06 07:59:53 回覆

不要給自己太大壓力 + 放鬆‧放 鬆 ‧放  鬆  放    鬆    ‧放     鬆     ‧放鬆      ‧放鬆      

 

哈哈。

謝謝小芬芬同小女子呀!!!

剛剛起身,睡眼昏昏。

小女子
小女子 2007/10/05 20:35:57 回覆
既要努力也要放鬆‧放鬆‧放鬆放鬆‧放鬆‧放鬆‧放鬆
2007/10/05 20:02:45 回覆
不要給自己太大壓力喇!
ivina
ivina 2007/10/05 14:20:49 回覆

多謝大家呀,再回魂一陣先~~

頭先意粉編好呢幾日個做功課時間表,分晒part咁,應該唔太問題,個心定返d啦。

 

羅賓粟粟,

又好似係喎,不過可能好多人都好多感概但冇講出黎~ d同學覺得意粉想東西想到無厘啦更咁架有時。嘻嘻~~

 

莎莎,

係喎,妳個行業好有愛心的 =〕

唔,唔! 意粉會聽聽話話,唔會讓大家再太過擔心的 :p

 

candy,

可能佢會喬裝去呢,咁咪冇人知佢係皇上lor,哈哈 XD

 

無端端,

好呀。再多謝你成日黎意粉度留言,不過你寫既係小說要慢慢睇所以意粉未有時間睇同留言。大家繼續努力啊!

 

督督,

同意--「心有事」 =.=

係呀,你見唔見羅賓依家係「粟粟」你係「督督」呀,KAKAKAKAKA!!!

2007/10/05 11:23:44 回覆
意粉同督督一樣。有心事 ... 唔係,應該係「心有事」。Take care ar.
無端端
無端端 2007/10/05 11:10:47 回覆
Take Care,Miss Spaghetti!一切都應該以健康為重,擁有健康的體魄才能實現自己的理想.
則卷小雲
則卷小雲 2007/10/05 02:23:21 回覆

你唔去的話, 皇上也不去啊!

不過,學業要緊,加油啊!

 

2007/10/05 00:52:49 回覆
唉~意粉妹妹,你要保重身體啊!                                  胸口隱隱作痛,是平日休息不夠所致;                                別因為趕功課而過份勞累;我們會擔心你的....
2007/10/04 23:04:18 回覆
22歲的少女,感慨何其多,學業為重呀!
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..