帶仔仔出街食咩

2015/08/02 10:43:20 網誌分類: 親情
02 Aug

好想多d帶仔仔出一日街, 唔係一兩個鐘

佢16個月多少少, 應該可以食:

1) bread

2) 餅仔

3) 烚薯仔

4) 烚蛋

5) 奶粉

都係嚮網上面睇到既

而bb好去處呢...

 

http://yanninmama.blogspot.hk/2013/09/1bb_4622.html


同1歲bb出街好去處

呢D都係我真係帶過恩年仔仔去的地方(大約1歲), 見佢玩得好開心, 緊係要同大家分享下:

港島

中山紀念公園 (户外, 大草地, 兒童遊樂場; 室內, 幼兒遊戲室)
地點有點僻, 不過個大草地加兒童遊樂場真係好吸引; 旁邊體育館仲有室內兒童遊戲室添!

數碼港 (户外, 大草地)
上年復活節嘉年華去, 有免費攤位遊戲, 户外又有個大草地, 有人玩波放狗, 又多外國人, 阿B超開心, 好似去左外國咁!

九龍

玩具反斗城 (室內)
毫無疑問, 呢個係好吸引小朋友的地方, 連平日好少出聲的恩年都忍唔住要講野(一堆聽唔明的BB話)

我去開尖沙咀海運, 夠大, 又有育嬰室, 方便!

IKEA宜家傢俬 (室內, 遊樂場)
我上次去MegaBox的, 夠大, 平日屋企乜都唔俾掂, 宜家任玩, 行完一個宜家, 已經放哂佢D電
另外, MegaBox仲有個好大O既playhouse架

香港科學館 (室內)
雖然佢仲人仔細細, 不過開始識行識走, 對乜都好奇. 不妨帶佢見識下. 原來有D野佢真係覺得好有趣, 睇下都開心.
我去O個日一心買家庭通行證, 可以去唔同博物館, 點知當日唔使錢, 慳番~

九龍城寨公園 (户外, 兒童遊樂場)
睇下歷史, 睇下花花草草, 有公園玩, 九龍城又多美食, 怎能不去?

佐敦谷公園 (户外, 大草地, 兒童遊樂場)
千萬別去錯, 係順利邨附近呢個, 有兒童遊樂場, 又有大草地, 正!

大角咀兒童遊戲室 (室內, 幼兒遊戲室)

荔枝角公園 (户外, 兒童遊樂場)
古式建築, 影相靚! 仲有我個仔好鍾意的花花草草, 水(人工湖)同雀仔, 未去遊樂場,  阿仔已經冇電啦>.

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..