PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

山聰鮑姐攬住等死 胡定欣:展鵬人性大逆轉

2017/09/11 08:41:15 網誌分類: 生活
11 Sep

熱播的無綫重頭劇《同盟》,本周三(13日)就會大結局,最終Bigboss─Rainman身份日前亦已揭盅!今次好高興能與劇中三位主角胡定欣、姚子羚和陳山聰傾「拍劇經」。愈打愈勇的定欣、首度拍打戲的子羚,以及暖男山聰,三人破格演出人氣急升!倒數結局篇,梗要捉實主角率先爆料,山聰謂臨尾有一幕攬住母親(鮑起靜飾)等死,場面催淚。定欣就爆對手陳展鵬最終人性大逆轉,她說:「展鵬都有變㗎!會幫Rainman對付至親。」ending高潮迭起,真係要晚晚追。

一講《同盟》,大家除了會激讚首度拍大台劇的鮑姐(鮑起靜)演出精采,亦會即時諗起胡定欣加展鵬,以及子羚配山聰兩pair人。四位花旦小生人氣急升,定欣飾演的女保鏢阮清欣,行為瘋狂但又好可愛,網民好like。定欣說:「我好鍾意呢個角色,劇中我同展鵬由搗蛋二人組,到經歷許多生死關劫,互生情愫。嚟緊兩人能否happyending呢?大家記住睇。我拍呢套比去年拍《城寨英雄》打得仲多。今次多咗MMA、巴西柔術等,好似同展鵬就有以MMA過招,動作難好多,好彩武指郭師傅(郭追)教得好好,又會按我哋能力去度啲動作,拍得辛苦但好有滿足感。」

完成打戲好滿足

由頭打到尾的山聰亦非常同意,仲試過打到全身濕晒,西裝縮水,他說:「記得有一場喺停車場嘅打戲,我一個打六個,有幾部機一齊拍,連打十幾招一鏡直落。嗰度好熱,打完後成套西裝都濕晒,縮埋水?!不過喺郭師傅身上學到好多嘢,完成晒套動作,真係好滿足好開心。」講到動作戲,近期熱話莫過於日前一場子羚困車廂「一打四」的車戰戲,外表弱不禁風的子羚都話係人生一大挑戰,她笑說:「場戲出咗街後畀人惡搞,我都開心嘅,代表多人留意嘛!嗰場戲真係我入行以嚟首場打戲,我着短裙和高跟鞋,全程半踎狀態,架車又冇冷氣,都幾辛苦。好怕一踢出去個踭篤親人!仲因為唔識就力,拍完雙手和腳瘀晒,要補粉再拍。」

        發掘演員「小宇宙」

        成功製作一套收視好又受歡迎劇集,幕後功臣功不可沒,《同盟》是監製文偉鴻(Jazz)繼去年炮製「最佳劇集」《城騫英雄》後又一力作。定欣和山聰都激讚監製勤力又夠眼光,兼夠膽發掘演員的「小宇宙」。定欣大讚:「Jazz嘅諗法和拍攝手法獨特創新。我好欣賞佢夠膽要求演員為套劇,演一啲同演員性格完成唔同嘅角色出嚟,準確發掘演員連自己都唔知道嘅潛質,勾個「小宇宙」出嚟。」

        暖男山聰上位

        打戲係賣點,而子羚和山聰在劇中飾演的Kent&Kate,生於兩個家庭對立的大家族,最終無懼兩家矛盾,譜出「羅密歐與茱麗葉式」的淒美戀曲,山聰由此至終對子羚一條心,暖男形象上晒位。山聰亦話有些場口好感動:「其中向Kate求婚嗰幕,印象最深。」同子羚的感情戲好sweet,山聰對養母的真摰情感亦表露無遺。本周結局篇中,山聰大爆其中一場必睇位,「有一場我對付緊bigboss要救鮑姐,我哋兩母子攬住想一齊死,啲對白好催淚,一攬鮑姐就互望想喊,但監製話『唔喊得,要用另一個方法演』,好考功力㗎!」定欣亦忍唔住劇透話,「展鵬都有變㗎!會幫Rainman對付佢阿媽(鮑姐)。」連乖仔子杰(展鵬飾)都臨尾變節,劇情峰迴路轉,萬勿錯過。

        黃柏高

        

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.