PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

天佑《尋常心》大膽演HeHe 梁祖堯感激秋生助陣 成夢幻組合

2019/06/17 04:12:30 網誌分類: 生活
17 Jun
          舞台劇百花齊放,近年吸引唔少影帝影后級人馬踏上舞台親親戲迷。最近「風車草劇團」將美國得獎舞台劇《尋常心》(Normal Heart)帶到香港,仲吸引到三屆金像影帝黃秋生,及演技大躍進的徐天佑演出,加上劇團核心人物梁祖堯、湯駿業(阿Dee)同邵美君,組成夢幻組合。祖堯表示劇中其胞兄一角,仿如為秋生度身訂造,感激對方助陣,成就8月中公映、令人期待的神劇。

        集夢幻組合演出的神劇《尋常心》,由著名編劇Larry Kramer撰寫,故事講述美國80年代時愛滋病爆發,可惜當時世人對它認識不深,只知道染病的多是男同志。主角Ned(祖堯飾)眼見朋友相繼死去,便找任職律師的哥哥Ben(黃秋生飾)、銀行家好友Bruce(湯駿業飾)成立組織,為病人爭取權益,卻受盡社會各界多番阻撓,就連哥哥最後亦抽身而退。原著舞台劇近年重演,在11年獲得美國劇場界最高榮譽「東尼獎」的最佳重演劇作,2014年改編成HBO電視劇。神劇得以港化,全因阿祖、阿Dee同阿君。

          兼任監製的阿Dee話:「《尋常心》係一個很好演嘅劇目,因背景複雜夾雜好多衝突,角色又過癮。」祖堯補充說:「當我哋決定要演呢個劇,就想搵重量級卡士,第一時間已鎖定大師兄(秋生為演藝學院第一屆畢業生)和天佑嚟做,我和大師兄12年合作過舞台劇有啲交情,於是有晚10點我膽粗粗訊息佢,話有個劇想搵佢一齊演,秋生就回覆『打畀我』,我戰戰兢兢call佢,講咗兩句連劇本同價錢都未傾,佢隔咗唔夠15分鐘就覆我,應承演出嘞!我真心好感激佢肯做。」

        秋生一早背熟劇本

          秋生聞言搞笑說:「嗰晚佢十點call我,我都差唔多飲醉,乜都話好啦!哈哈!不過你哋係名牌(風車草劇團)嘛!我出嚟學嘢啫,好hea㗎,對白又唔係好記得。」祖堯即踢爆影帝秋生是「高手」說:「第一次圍讀時,佢背熟晒對白㗎!所有位都記住晒!勤力到驚呀!」天佑今次飾演祖堯的一夜情舊情人,再次飾演同志角色,他說全因劇本好好,好有興趣挑戰吓:「上次係喜劇,今次嚴肅好多,而且電影可以NG,舞台劇就唔可以,加上4位對手都係紅褲子出身,我覺得我唔可以拖累佢哋。我特別搵咗老師幫我排練,每一個細節都同我執,我希望可以追得上佢哋嘅步伐。」

        天佑惡補演技

          唯一女將阿君,跟阿Dee、祖堯創立劇團,三人同為演藝學院校友,並肩作戰多年,已建立一定默契。「我同祖堯演過好多唔同嘅劇目,第一次合作係讀書時演《綠野仙蹤》,今次演嶄新劇目,又請到大師兄同我哋演,十分期待。」祖堯說:「係呀!正式綵排喺7月,要就返導演喺英國返嚟,佢係我哋以前演藝嘅老師Alex Taylor,熟知我們嘅能力,所以效果一定不會差。屆時密集式排6至8星期,成班人一條船,培養晒感情同默契,會有更多火花。」

        主持:黃柏高 統籌:林永匡

        協力:袁東亮、林書鉉 攝影:謝民光

        場地 : 麵鮮醬油房周月

         (電話:23367888)

        黃柏高

        
■8月公映13場的舞台劇《尋常心》,演員有(左二)秋生、天佑、阿君、阿Dee和祖堯,一睇就知是信心保證。
 ■8月公映13場的舞台劇《尋常心》,演員有(左二)秋生、天佑、阿君、阿Dee和祖堯,一睇就知是信心保證。 
■祖堯和秋生早前拍海報時表現出濃厚兄弟情,連笑容都餅印一樣。
 ■祖堯和秋生早前拍海報時表現出濃厚兄弟情,連笑容都餅印一樣。 
■祖堯和秋生繼12年的《極地情聖》之後再度對戲。
 ■祖堯和秋生繼12年的《極地情聖》之後再度對戲。 
■第3次演舞台劇的天佑(中)和梁祖堯(左)演HeHe,自言經驗不足,要好好練習。
 ■第3次演舞台劇的天佑(中)和梁祖堯(左)演HeHe,自言經驗不足,要好好練習。 
回應 (3)
我要發表
2020/03/10 17:22:52 回覆

Thanks for the information you brought to us. It is very interesting and new. Looking forward to reading more useful and new articles from you. gun mayhem redux 2

Religion Papers Writ
Religion Papers Writ 2019/11/14 19:59:35 回覆

Religious Paper Writing Services are the leading ones in the industry, being specialists in Online Religion Research Paper enabling you to achieve profound success in your endeavors and on your Custom Religion Essay Assignments tasks.

user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.