陸羽仁
陸羽仁
陸羽仁

油國增產

2018/06/13 08:18:48 網誌分類: 經濟
13 Jun

歷史性的美朝峰會順利舉行,對股市無大刺激,週二美股輕微高開之後回順,全日在窄幅中波動,三大股指再次以接近平手離場。杜指微跌不足2點;標普500指數微升5點;納指表現比較好,升43點,升幅0.5%

拖累大市的主要是能源股,標普500指數中能源板塊跌0.8%,在11個板塊中表現最差,主要係受油價下跌拖累,紐約期油昨日微跌0.25美元至66.11美元。油價雖然在最近幾日由63美元樓下回升,但比較521日的高位72.59美元,仍然下跌近9%。油價之所以受壓,有報告指係美國要求石油出口國組織(OPEC)中的老大沙地增加石油生產以填補因美國重新對伊朗制裁造成的缺口。本月22日,OPEC洲成員國將於維也納召開石油峰會,決定是否放寬石油的減產。不過,昨日有消息指沙地的石油生產最近在5月已每日增加了16.1萬桶,令到月產量超出每日1000萬桶,接近在210711月減產協議的上限。

OPEC昨日表示,最近的發展,令到「今年下半年的情況出現顯著的不確定性。」據OPEC的講法,「環球性的貿易壁壘重新出現,加上在全球貨幣緊縮政策的環境下,持續增長的債務水平以及資產市場的波動越來越大,已造成對今年下半年的負面的挑戰。」OPEC調升今年非OPEC產油國的石油供應量13萬桶,將高於2017年水平186萬桶,這意味著全球對OPEC的需求每日要減少33萬桶。與此同時,OPEC維持全球石油需求量每日9885萬桶的預期不變,較去年每日增加165萬桶。又表示,不會對石油需求的增長超出預期抱有期望。

聯儲局昨日開始了一連兩日的議息會議。看聯邦利率期貨交易數據顯示,交易員預期聯儲局今日宣佈加息0.25厘至1.75厘至2厘區間的機會為96%以上,市場已做好加息的心理準備,所以焦點已轉向聯儲局今年會加多少次息,12月加息,即今年共加四次息的機會為40.6%。消費物價指數(CPI5月份按年升了2.8%,係20122月以來最快,而扣除食品及能源的核心CPI則按年上升0.2%,年增率為2.2%,與聯儲局加息的2%目標差不多。

不過,市場對於聯儲局會否加息4次,仍有分歧,主要係局內有人認為經濟將會增加動力,但也有人認為經濟仍未足夠強勁去支撐更高的利率。再加上近日美國和西方國家的貿易戰風波,似有越演越烈之勢,這也解釋了市場認為12月加息的機會只有五五波。

陸羽仁

回應 (12)
我要發表
animal666
animal666 2018/06/14 06:36:46 回覆

中興內傷無謂博
2018年06月14日

  美國總統特朗普同北韓領導人金正恩會談,雙方會後發表聲明,無乜驚喜亦無乜料到,本來呢個係預期之內,所以美股無乜反應。不過美國佬定一定神,就開始柴台,質疑特朗普俾人「過左一戙」,初步睇嚟兩大政治騷高手過招,特朗普為求有成果先鬆一章。

  特金會有得威無錢搵

  特朗普同金正恩埋枱傾,最後無宣佈韓戰結束,美國主流輿論受精英控制,唔太畀面,認為特朗普攞唔到嘢,開始出現噓聲,之後聽到總統話停止美韓軍演,反彈之聲仲大。

  有中環茶友話,美國從來都係好戰份子,O依家乜都未有就話唔軍演,咁美國啲過期武器點搞先。共和黨係軍火商戰略夥伴,從來無話要和平不要戰爭,若然話連軍演都唔使搞,咁日本南韓仲使乜買武器?特朗普可能太想喺歷史留名,所以俾肥仔金攞左好處。

  雖然O依家北韓好似佔左少少便宜,但茶友話大家唔使擔心,因為對特朗普嚟講,反口唔係問題。今日佢先攞左威,做左歷史大騷,明日可以推翻晒所有承諾,所以大家唔需要咁認真,所以話半島和平,真係長路漫漫,有排未到終點啦。

  特金會呢啲政治騷,對美國佬嚟講係出風頭但搵唔到錢,唔似搞吓俄羅斯、搞吓中國可以攞到着數。好似美國制裁中興通訊(763) 股價及相關新聞 ,搞完一輪至少罰左佢10億美元。中興休克後醒番,復牌股價唔見左42%,收報14.96元,基本上佢由開市就插低,無乜點反彈過。有中環茶友問佢插得咁殘,係咪已經反映左佢俾人罰10億美元的壞消息呢?言下之意係咪可以趁佢大插兜底呢?

  通常如果好似中興呢啲公司急插,一般都會有反彈,但今次佢俾美國佬玩得好傷,而且仲有好多後遺症。表面計數,佢俾美國罰款數字,等如係一年利潤。未俾人罰之前佢做緊15倍市盈率,被人罰完如果股價無變,咁咪做16倍市盈率啫,但O依家跌到11倍市盈率,感覺真係好抵買,但如果諗深一層,就唔係咁簡單。

  首先,中興俾人罰左一年利潤,以佢原先估值大約跌6至7%已經足夠反映,但佢今次俾人罰,係因為同伊朗呢啲受制裁國家做生意,佢俾人打完屁股,相信都唔敢再嚟,而呢啲國家生意可能本來利錢最深,所以佢利潤好有可能會減少,令佢估值再跌。

  不過,美國最辣係要求撤換管理層同派人監管公司。經此一役,相信新管理層都唔敢咁進取做生意,最重要係俾美國睇住,你話佢會唔會俾你做大做強,以至於賺大錢呢?所以從牌面睇,中興今次達成和解協議,只係能夠保持生存條件,但唔死一身孱,可見將來都好難賺到大錢,皆因美國已經盯上呢間公司,覺得佢係一間戰略上不能讓佢壯大的科技企業。從阿爺嚟講,保住中興叫做保住5G優勢,賺錢與否已經唔計較得咁多。

  從技術層面睇,中興擁有一定競爭力,客戶唔易搵到替代供應商,一般人唔係咁易搞得死佢,但O依家係國家之間的角力,情況又有啲唔同。對中興小股東嚟講,未來最好係國家將中興私有化,但呢樣嘢應該短期唔會發生,O依家個價亦唔算好低殘,所以如果從投資角度講,有咁多股好買,睇唔到點解一定要博佢。

  小米好事近 拉唔郁騰訊

  十個牛皮九個淡,中興爭取到復牌,但就撞正個市回落,港股尾市跌幅加大,恒指收報30725點,下挫377點,國企指數收報12035點,跌170點,成交只有844億元。雖然市傳小米上市好事近,CDR反應唔錯,但科網股騰訊(700) 股價及相關新聞 仍然受壓,跌0.5%,收報415.2元,反而晶片股繼續熱炒,中芯(981) 股價及相關新聞 急升4.6%,收報11.28元。

  陸羽仁

2018/06/14 06:08:42 回覆

2018-06-13

Dow Jones Industrial Average (^DJI) 

25,201.20 -119.53 (-0.47%)

前收市價 25,320.73
開市 25,328.65
成交量 329,699,709
今日波幅 25,191.42 - 25,362.07
52 週波幅 21,197.08 - 26,616.71
平均成交量 368,706,562
2018/06/14 01:00:20 回覆

Peter Nicholson's cartoons - Australian Financial Review

更正昨晚留言,講呢句條友係另一個貿易顧問 Peter Navarro,而唔係剛剛有輕微心藏病發嘅經濟顧問Larry Kudlow。不過叫佢先行一步去地獄,幫加拿大首相Justin Trudeau昅路,呢個觀點不變,雖然前者條友已經公開道歉單單嗰一句,但兩條友都講唔少卜街癈話。

大戶終結者 ( 等人齊 )
大戶終結者 ( 等人齊 ) 2018/06/13 16:54:24 回覆

大戶送人家的牛子上路    {#iconb_284}

2018/06/13 15:25:24 回覆

{#icono0_45}不要送人家的孩子上路 {#icono0_45}

2018/06/13 15:09:19 回覆

{#iconb_31} {#iconb_316}

大戶終結者 ( 等人齊 )
大戶終結者 ( 等人齊 ) 2018/06/13 12:32:28 回覆

幾時會加色?  {#iconb_61}

2018/06/13 09:39:28 回覆

763 跌到 15 即彈,長線支持位 頂住。
同計算一樣

2018/06/13 09:27:13 回覆

早呀~ 各位~

今天 763 復牌,已於FB貼出支持位,希望對大家有幫助~

763 開 16 -37.5%,接近 量度跌幅。

https://www.facebook.com/HKProgramTrading/

2018/06/13 09:05:08 回覆

{#iconb_25}

大戶終結者 ( 等人齊 )
大戶終結者 ( 等人齊 ) 2018/06/13 08:40:19 回覆

{#iconb_62}

 KFC
KFC 2018/06/13 08:29:39 回覆

{#iconb_62}

user

最新回應

soho*
soho* 2023/07/21

20/7/2023 外交部:反對日方排海計劃有理有據
<匯港通訊> 因福島核污染水排海問題,中國強化限制日本食品進口,日本政府表示食品的安全性有科學保障,計劃向中方呼籲要求盡快取消進口限制。

外交部發言人毛寧回應時表示,中國政府秉持以人民為中心的施政理念,必須對人民的健康和海洋環境負責,反對日方的排海計劃有理有據,採取有關措施有理有據。

對於日本政府利用北約峰會、東亞合作系列外長會、東加勒比漁業部長會議等場合,為福島核污染水排海計劃辯解,並釋放不會推遲今夏啟動排海的訊號。

毛寧強調,如果核污染水是安全,就沒有必要排海,如果不安全,就更不應該排海。中方敦促日方正視國際社會和國內民眾的合理關切,停止強推排海計劃,以真誠態度同鄰國充分協商,切實以負責任方式處置核污染水,並接受國際監督。(WL)

soho*
soho* 2023/06/10

有美國撐腰的日本官員卑鄙無恥下流賤格自私, 將核災難輸出全球, 害人精將會受到詛咒

https://youtu.be/zBNGawiSC1o

soho*
soho* 2023/06/10

日本執意傾倒核水

日本福島核廢水排放入海的方案進一步推進,最快7月傾倒入海,在國際間引起極大關注。

日本政府一再強調計劃安全,惟說法無可否認極具爭議性,多國都強烈質疑,在安全疑慮完全釋除前,日方堅持推動計劃無疑非常自私。

本港作為日本農產品最重要市場之一,在此敏感時期,港府作出了周詳果斷的應對,加強日本食品檢測同時,亦已預備好禁制高風險水產,保障食品安全。

若信核廢水安全 日本何不自用?

日本政府在國內外強烈反對聲下,繼續核污水傾倒設施的工程,排放隧道基本竣工,東京電力公司本周開始在隧道注水,按照日方說法,現在距離正式排放只差最後一步,只待國際原子能機構(IAEA)的報告,料廢水最快今年7月排放落海。

事態發展引起區內國家強烈反應,中國駐日本大使館發言人指,將核污水向海洋一排了之不負責任,按國際法和《聯合國海洋法公約》等規定,日方有義務與可能受影響的國家充分協商;馬來西亞、南韓、俄羅斯以及多個太平洋島國也表達憂慮。

日方一再強調倒核廢水入海安全,但按日媒報道,東電5月份在核電站附近海域作檢測,發現有海魚的放射性元素銫含量,超標180倍,日本民眾也強烈反對排放計劃。

環境局長謝展寰曾向日本當局和日本駐港領事表達極度關注,直指日方若對核廢水安全有信心,應在本國尋求作灌溉等用途。

如今日本選擇將廢水排入海,而非注入當地的湖泊、河川,顯然也明白箇中風險,核廢水一旦進入自然環境,後患無窮,而且覆水難收。日方忽視這些合理疑慮,在國際社會未有共識下一意孤行推進計劃,做法非常自私。

香港雖然只有700多萬人口,卻是日本漁農業第二大出口市場,去年出口香港的農林水產品總值2,086億日圓(約117億港元),僅次於中國的2,783億日圓(約156億港元)。

隨著日本排放核廢水計劃推進,料愈來愈多國家或地區作出類似入口限制警告,日本將要承受自私行動的後果。

(轉貼9/6/2023經濟日報)

{#iconb_227}

大戶終結者 ( 等人齊 )

現在係頭條網註冊會去咗下載星島頭條 app。