PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

為新演員設計造型出特刊 劉天蘭:最緊要盡力做好自己

2018/04/09 11:58:26 網誌分類: 生活
09 Apr
          形象顧問劉天蘭(Tina),早前挑選十位曾參演首部劇情片的年輕新一代演員,參與「星。勢。力」這個極具創意的項目。Tina除了為他們設計不同的造型推出特刊,更安排本地設計師和電影服裝指導,設計了十套服飾,給各人於4月15日「香港電影金像獎頒獎典禮」當晚行紅地氈,務求全港甚至全世界的人都認識到這班新演員。訪問當日,其中四位新演員包括余香凝(Jennifer)、梁雍婷(Rachel)、談善言(Hedwig)、林耀聲(Sing)均稱今次是一個特別經歷,非常難忘,而Tina則寄語拍電影冇sure win,最緊要盡力做好自己;只要堅持,終有發揮的一日。

        主持:黃柏高 統籌:林永匡 協力:李佩儀

        攝影:袁東亮、謝民光 場地:大松日Matsunichi

         「創意香港」自2013年推出「首部劇情電影計劃」,成功培育新晉導演和推廣香港電影,今年再下一城,邀請「香港電影美術學會」和其他協辦單位,透過「星。勢。力」這個項目,鼓勵年輕新一代的演員。任項目創意總監的Tina坦言:「星代表新嘅明星,勢力就係蓄勢待發嘅一股新力量。」今次Tina先為十位新演員設計不同的造型推出特刊,事前她要約見各人,與他們傾談作進一步的了解,然後再構思image,跟住就影相和做訪問。籌備了約三個月,特刊終於在上月中面世,Tina開心表示:「成個過程都幾順利,同埋都有幾好嘅回應。」

        感激Tina幫助

          訪問當日,四位新演員Jennifer、Rachel、Hedwig和阿Sing都很感激Tina,Rachel更視Tina為朋友、媽媽和校長,她說:「有你哋嘅支持,做新演員就唔會覺得孤單。」而Jennifer就覺得整個過程好好玩、好難忘,「諗唔到自己造型可以咁樣,經過今次一向拘謹嘅我,仲釋放咗自己出嚟。」Hedwig則表現得好開心:「希望俾人睇到我另一面,同埋今次令我有信心咗,覺得可以繼續發展落去。」阿Sing對於自己造型就好驚喜,並續說:「第一次有咁多新演員聚埋一齊去做一件事,我真係好鍾意電影呢個氛圍,大家朝住一個目標進發。」

        被拒絕唔好傷心

          談到未來目標,樣子甜美的Jennifer好想拍一部浪漫的愛情片;向來正氣的阿Sing,就想試演反派,挑戰自己;而Rachel外表看似柔弱,卻希望做打女;而Hedwig就想拍一些有關隔代親情的電影,例如爺孫或嫲孫,因這關係既親密又疏離,感覺好得意。不過Tina則寄語:「好多時演員都係被人拒絕,casting完個角色都唔輪到你做,但唔好傷心,因為唔係你嘅錯,拍電影太多嘢要配合,啱唔啱?係機遇嚟,所以唔好take it worse,that's ok!」我就覺得要堅持和主動搵機會。

        多觀察多體驗

          Tina表示同意,並說:「作為一個年輕演員,電影行業複雜多變冇sure win,你可以做嘅係做好自己嗰部份,係咩呢?除咗要鑽研演技,仲要知道點樣發揮你嘅長處,點樣改善你嘅缺點;仲有live your life,去睇多啲、體驗多啲,做多啲唔同嘅嘢豐富自己,因為當你演第二個人時,如果你有參考嘅成份,個角色會實淨好多。」當然仲要學識與導演和其他工作人員溝通,她解釋:「因為電影每個崗位都會影響套戲,就連茶水同場務都係一樣。」當你做得到,總有機會的。

        黃柏高
■Paco和劉天蘭為四位新演員(前左起)余香凝、梁雍婷、談善言和林耀聲打氣。
 ■Paco和劉天蘭為四位新演員(前左起)余香凝、梁雍婷、談善言和林耀聲打氣。 
■劉天蘭表示,新人需要有人輔助才能令人留下印象,希望今次能幫到他們。
 ■劉天蘭表示,新人需要有人輔助才能令人留下印象,希望今次能幫到他們。 
■林耀聲(右)與胡子彤(中)和談善言(左)曾合演電影《點五步》。
 ■林耀聲(右)與胡子彤(中)和談善言(左)曾合演電影《點五步》。 
■梁雍婷在電影《藍天白雲》中,與鄧麗欣有不少對手戲。
 ■梁雍婷在電影《藍天白雲》中,與鄧麗欣有不少對手戲。 
■余香凝(右)和梁雍婷(左)努力向自己的電影夢進發。
 ■余香凝(右)和梁雍婷(左)努力向自己的電影夢進發。 
■談善言(右)和林耀聲(左)對自己的新造型均感驚喜。
 ■談善言(右)和林耀聲(左)對自己的新造型均感驚喜。 
回應 (1)
我要發表
2020/07/22 15:46:49 回覆

I found this post of yours while looking for information to research related to blogs. It is a good article, keep posting and update information. app

user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.