陸羽仁
陸羽仁
陸羽仁

Netflix教訓

2019/07/22 08:43:05 網誌分類: 經濟
22 Jul

上週五全球股市,主要受美國利息走向左右,上週四,紐約聯儲主席威廉斯話預防勝於治療,聯儲局應該「盡快行動」,使到市場對聯儲局月底可能減息0.5厘的期望大幅升溫,推動全球股市造好,港股上週五打破近日的悶局,升303點,升幅1.1%,日經仲勁跳升2%,歐洲股市亦有進賬,其中德國微升0.3%

不過,升浪返到去美國,杜指高開120點之後橫行,下午開始走下坡,尾市倒跌68點收場,收報27154點,跌幅0.3%;標普500指數0.6%;納指跌0.7%。美股上週創歷史新高之後,無力再上,見紅收場。杜指全周累跌0.6%,標普500指數子納指齊跌1.2%

科技股及金融股係拖累美股的主力,標普500指數科技及金融板塊都跌超過0.5%,美國5大科技龍頭股FAANG全部跑輸大市,亞馬遜比現較好,跌0.7%Facebook、蘋果和Google母公司Alphabet1.2%1.5%不等,最差的是Netflix,勁跌3.1%

Netflix上週四公佈業績,第二季盈利每股60美仙,高過市場預期的56美仙,營收49.2億美元,略低過預期的49.3億美元,但期內新增用戶只有270萬戶,遠差過預期的500萬戶,尤其係美國用戶不增反減少了130萬心戶,而市場預期係增加37.2萬戶。美國現時正進行「串流大戰」(streaming war),亞馬遜及迪士尼近期分別啟動Amazon PrimeDisney PlusNetflix競爭,電影數量沒有Netflix多,但勝在月費便宜,自然吸走Netflix很多顧客。Neflix公報業績後,週四股價勁插10.3%,在過去的7個交易日,Netflix股價由384.3美元急滑至上週五的315.1美元,已累跌了18%,非常恐怖。呢個故事教訓我哋,科技公司無論做得幾好,都會惹來強勁對手,用不同的模式和他競爭。

正如我上週都提過,美股雖然創新高,但杜瓊斯運輸指數跟不上,甚至背馳,按傳統的「杜氏理論」,這個升浪的底氣不足,對後市不能過分樂觀。科技巨頭近排的表現,已經反映到美股危危地。

美股上週五回軟,都係減息預期惹的禍,主要係就在威廉斯放鴿之後,有紐約聯儲代表隨即表示,威廉斯的言論無意對聯儲局即將採取的政策行動作出暗示。很明顯,聯儲局要澄清其政策,做些期望管理,預先告訴市場,聯儲局在7月不會減0.5厘。睇美國聯邦利率期貨的當天的交易數字顯示,市場認為7月底減息0.5厘的機會由上日超過7成大幅降低至只有22.5%,減息0.25厘的機會回升至7成以上,市場氣氛隨即轉淡,有股票恐懼指標之稱的VIX指數上升近7%,美股亦由當日的高位回落,以接近全日最低位收市,由升轉跌。

陸羽仁

回應 (81)
我要發表
木子
木子 2019/07/23 08:39:54 回覆

袋鼠大哥:

到此為止吧。一陣間陸sir出新網誌,就一切翻過去啦。一般來說,我很少為同一議題跟人喋喋不休的。正如我之前咁講:大家講的都只係俾同道人看,其實邊個都改變唔到立場不同的。講太多就變成為意氣之爭,好無謂。加上你身邊有個插科打諢的,哈哈哈~我都唔知點回應好。

最最重要呢度係陸sir地盆,唔知陸sir介唔介意。言下之意,歡迎到舍下地盆賜教。哈哈哈!

2019/07/23 08:29:48 回覆

2019-07-22

Dow Jones Industrial Average (^DJI) 

27,171.90 +17.70 (+0.07%)

前收市價 27,154.20
開市 27,174.20
成交量 226,949,931
今日波幅 27,088.90 - 27,227.77
52 週波幅 21,712.53 - 27,398.68
平均成交量 270,408,095
animal666
animal666 2019/07/23 08:21:09 回覆

.

黑人
黑人 2019/07/23 06:51:24 回覆

黑衣人,黑警,黑衣人,黑警,黑衣人,黑警, {#icono0_18}

包
2019/07/23 02:48:46 回覆

暴力係解決唔到問題。智慧與愛才能令到香港有光明。元朗事件,係黑衣人先主動出擊,主動挑釁在先,這是否一場有預謀既政治炒作?網上有傳,那位女士並非孕婦,到目前為止,據説,入院人士,並無孕婦。係現今世界,充滿著暴力與謊言,願這些東西遠離香港。

2019/07/23 02:00:09 回覆
@包...

K-i,

要感激你段沒還有精神為香港祈禱,在此求神帶領你行當走的路,亦能使你遠離邪惡,明辨是非…阿門

SIGH...

2019/07/23 01:18:20 回覆

K-i,算啦,唔好諗咁多,袋鼠開始睇得明你個故仔條紋路;你應該係時侯去好好休息一吓,臨瞓前飲杯水。針住你講成個鍾,對唔住

2019/07/23 01:10:17 回覆

K-i,你有無留意自己寫咁耐寫緊乜?你好似係想將啲責任,推晒落黑色衫示威者,用嚟正常化白獅衫(舞獅白衫)嘅打人暴力行為?

上環示威者嘅暴力,同元朗著白獅衫嘅暴力,本質唔同,但係唔多分析,講多都膠

其實簡單一句,你反對上環啲示威者嘅暴力,但又想認同元朗白獅衫對付街外人嘅暴力?

2019/07/23 00:57:50 回覆
@包...

你又學埋777D野,揀來答,

首先,我無睇Tvb,我睇NOW 同CABLE...報導係成班〈人〉帶武器入車廂見人就打…正常情況下,有〈人〉向你施襲,你會點?有人就地取材還擊有何不妥?白衣〈人〉隻隻手持武器你見到嗎?

幸運地,施襲者中有—〈人〉因打人興奮過度心藏病發…

SIGH...

animal666
animal666 2019/07/23 00:41:45 回覆

RE

//

大笨袋鼠

大笨袋鼠 2019/07/23 00:26:48 回覆

k-i,就算當你個故仔完全正確,但係關嗰個俾人打到仆底嘅白裙大肚婆乜事呀??

佢哋認住嗰個大肚婆講過要拆人祠堂、之前打傷元朗人??抑或係嗰個未出世BB??

咁其他車廂被打嘅其他人,又係話拆人祠堂、之前打傷元朗人??

//

Brother kangaroo...

佢哋今次打錯人係要扣錢...

唔夠專業...

2028...

SIGH...

2019/07/23 00:44:37 回覆

木子,你之前係咪曲線問袋鼠,定係真係問袋鼠?  {#iconb_272}

同溫層另一個特點,係否定科學家、專家意見。反種疫苗係咁,否定氣候變化又係咁。

表面睇沈旭暉誇張咗,但依據法律定義,元朗單嘢,係有定性恐襲嘅原素 - 無差別攻擊、製造恐慌;當然,最終係由律政師起訴時決定。倫敦之前有單恐襲,有用車,但跟住主要係用刀捅人,性質相似。2017年西敏襲擊事件

包
2019/07/23 00:35:46 回覆

首先,據我所知,香港係無CCTVB。我從Tvb既新聞睇到,係黑衣人先用消防水射白衣人,呢種行為會唔會令人受傷呢?我唔知。但我知道,呢個行為係極端挑釁既行為,即係撩交打。另外,聽講,有白衣人中左磚頭,唔知生死。黑衣人手上係有武器。有香港警察俾黑衣人手持既武器所傷過。何議員既議員辦公室被暴力攻擊,為何反對派沉默?為何社工界無視?為何教育界無言?為何傳媒界好似覺得無野?然則佢地反對甚麼暴力呢?為香港祈禱,願香港平安。

2019/07/23 00:30:13 回覆

我發現呢度有幾隻 丁蟹…

SIGH...

2019/07/23 00:26:48 回覆

k-i,就算當你個故仔完全正確,但係關嗰個俾人打到仆底嘅白裙大肚婆乜事呀??

佢哋認住嗰個大肚婆講過要拆人祠堂、之前打傷元朗人??抑或係嗰個未出世BB??

咁其他車廂被打嘅其他人,又係話拆人祠堂、之前打傷元朗人??

2019/07/23 00:24:10 回覆
@包...

K-i,

1.白衣人為左保山墳祖祠而襲擊人,你信嗎?山墳距地鐵有多遠?你在他人店鋪前被打,人家說因你想打劫該店,所以先打9你,可以嗎?

2.被襲擊的人中沒有孕婦,哈哈…你沒有懷孕,就可以任人施襲嗎?

3.CCTVB見到白衣人先出手打人…手持鐵通的是誰?誰拿武器入車廂?受傷的是誰?

最後,真係要DLLMCFH...

SIGH...

包
2019/07/22 23:58:07 回覆

現時有一些學者為博出名,亂up24,係可以理解。有人話呢場係教仔行動,有人話,就算無家教,都唔需要黑社會來教。我覺得今次係政治事件,由於政見分歧,先係口角,繼而動武。一早說過,遠離政治,生活愉快。

animal666
animal666 2019/07/22 23:57:14 回覆

RE

//

k-i

k-i 2019/07/22 23:51:42 回覆

元朗事件,經過我係網上搜集返來既資料,一,有人話黑衣人之前重傷一個元朗人,又有人話黑衣人想入元朗搞人山墳祖祠,令到白衣人好憤怒。我網上睇返來,我證實唔到。二,現場沒有大肚婆,呢一點,都係網上睇返來,我唔知真定假。三,呢場係一場械鬥,雙方互打。從Tvb既新聞睇出,係黑衣人主動出擊,到達元朗,雙方先係言語互相攻擊,之後黑衣人不問自取,用消防水攻擊白衣人,跟住白衣人反擊,黑衣人唔夠打。

//

DLLMCFH...

SIGH...

2019/07/22 23:56:08 回覆
@...

大笨袋鼠,好佩服你咁有心機對住幾隻牛彈琴,道理我看得明,但始終認為要牛懂欣賞袋鼠彈琴,聽懂人話,比叫林鄭徹回修訂條例更難…

SIGH...

animal666
animal666 2019/07/22 23:56:06 回覆

其實警察同黑社會唔應該咁friend...

2028...

SIGH...

包
2019/07/22 23:51:42 回覆

元朗事件,經過我係網上搜集返來既資料,一,有人話黑衣人之前重傷一個元朗人,又有人話黑衣人想入元朗搞人山墳祖祠,令到白衣人好憤怒。我網上睇返來,我證實唔到。二,現場沒有大肚婆,呢一點,都係網上睇返來,我唔知真定假。三,呢場係一場械鬥,雙方互打。從Tvb既新聞睇出,係黑衣人主動出擊,到達元朗,雙方先係言語互相攻擊,之後黑衣人不問自取,用消防水攻擊白衣人,跟住白衣人反擊,黑衣人唔夠打。

2019/07/22 23:46:06 回覆

沈旭暉:元朗衝突屬恐怖襲擊

k-i,你有信報戶口,可以post link {#icons_girl2}

暴動?恐襲呀 {#icons_girl2}

2019/07/22 23:40:08 回覆

木子

你只不過係咪想講廣東話叫『同溫層』,英文就echo chamber之嘛? 呢啲西方政治都講唔少。香港都成日講點解CCTVB以致大多數傳媒歸邊嘅問題(唔單止星島、東方,亦包括蘋果)。個別人士明唔明?唔好問袋鼠點做。

首先講套片,你彈嗰套片係黑傘戰白獅衫,佢本身都唔係故事全面呀。

班白獅衫一早已經响雞地聚咗成個下晝,出面亦都『教咗』幾個返屋企嘅示威者,於是網上call勇武派支援,先至出現該場面。如果你得知嘅故仔唔同版本,即本分享吓

好老實講,出路一直都係响政府手,唔係响示威者一邊。呢個係制度上本身嘅力量不衡。

呢條出路已經成日講,但通常俾人話無謂執著;原理係乜?俾個提示你,你聽過出師有名未?

每遲一日唔肯做,民怨越積越多,訴求只會有增無減。不過剛剛聽陶傑講,時機已過。噚晚元朗毆鬥一事,政府處理嘅態度,好難叫人相信獨立調查委員會嘅公信力。

其實
其實 2019/07/22 23:10:33 回覆

被問及為何不將元朗事件定性為暴動,林鄭月娥表示,就暴動定性與否對日後工作沒有意義,對抗警察才能定性為暴動,沒有警察在場,沒有對抗,不能定性為暴動!

2019/07/22 23:03:53 回覆

木子,睇錯回應,唔好碌走住。暫時信住你先。

小熊維尼
小熊維尼 2019/07/22 22:52:16 回覆

石鏡泉在星期六電台節目已透露會有流血事件,還以為他是先知,原來獻計正是石老!

木子
木子 2019/07/22 22:09:57 回覆

比喻啱唔啱都係你講架嗟。話人無恥都好似係你地的專利。哈哈!

係咁先啦。我就算唔介意對牛彈琴,但都唔想牛對住我彈琴。 {#icono0_24}

2019/07/22 22:32:03 回覆

警察明明叫人隻揪,又揾外援黑幫偷襲,無恥至極… {#iconb_316}

SIGH...

木子
木子 2019/07/22 21:22:23 回覆

哈哈,既然所謂平民同警察隻抽,奇就奇在打打下又話警察唔幫佢地喎。咁係唔係屬於精神分裂呢? {#icons_boy2}

2019/07/22 21:11:56 回覆
@木子...

木子比喻相當貼切…

武鬥-政府同人民比武,警察找平民隻揪,怕唔夠打,情商黑幫助陣,最後不知鹿死誰手呢… {#iconb_38}

SIGH...

木子
木子 2019/07/22 20:24:48 回覆

大笨袋鼠大哥,

木子依然係以前個木子,珍珠都無咁真。帳號依然係舊的,只係無用好耐,帳號同電郵密碼都唔記得左,所以一直登入唔到。后來找回帳號密碼,但電郵就依然無法登入(可能被回收了)。後來身痕,諗住改過個電郵啦,結果就係依家咁勒。

既然大家都早認識,知道都唔係不講理的,我才多句嘴。我前文叫你 “思考”,其實真無諗住獲得你認同。事件發展到今日,資訊舖天蓋地,其實大家都在找彼此鍾意聽鍾意睇的,在為自己所思所想找支持。根本不能改變對方也不會認同對方的信念。黃的依舊係黃,藍的依舊係藍,改變不會太明顯。只不過以前彼此爭鬥體現在選票,依家就改為武鬥罷了。事態發展都咁樣,係必然的,只會繼續惡化。到底武鬥係唔係出路呢?好值得思考。 {#icono0_28}

2019/07/22 20:14:10 回覆
@...

明白了,不過我覺得呢類人會覺得普通人、孕婦都係抵打,頑石不可能點頭…

SIGH...

animal666
animal666 2019/07/22 20:08:15 回覆

特衰政府準備分區戒鹽...

由人持的解放君接收...

功成身退...

Blood is...

for sure...

2028...

SIGH...

2019/07/22 19:43:33 回覆
@...

除非係長期埋伏,或者個戶口被淘寶,否則 k-i 呢個係舊網友,轉藍絲帖少說話係佢嘅style

佢唔會轉色架嘞。有意思啲嘅地方就拆吓招、討論吓啦

PS 不過見普通人被打,而施襲者又唔係黑衫,可能動搖一吓,今日少咗轉帖囉 {#icons_dog10}

2019/07/22 19:31:13 回覆
@...

{#icons_dog1}

2019/07/22 19:30:41 回覆

消防局及救護站分佈位置圖 (有電話)

https://www.hkfsd.gov.hk/chi/enquiry/distrib/

最好早啲返屋企,否則去唱K過夜

另外,可以留意有無教堂開夜

2019/07/22 19:26:38 回覆
@爆...

爆兄,人地可能收左維費架,全天候上來護主無乜唔妥喎…

SIGH...

2019/07/22 19:08:47 回覆

只想對主內的肢體説,凡動刀的,必死在刀下。任憑死人埋葬他們的死人,我們跟從主耶穌吧。

(袋鼠兄:咁樣嘅回應先係我認識嘅袋鼠兄 {#icons_dog10})

2019/07/22 18:56:35 回覆

小貓兄,未問過地頭蟲入元朗賣水,你想死咩? {#iconb_65}賣寶礦力仲死多幾錢重 {#icons_dog10}

老網友,要花多少少心機覆

上星期某五毛講嗰句『人多大聲就啱晒』,你頭一段只係將呢個觀點擴張成文。只不過話『市民做嘢警察唔可以理, 唔可以拉, 拉咗都要無條件放人』,而家啲白獅衫仲未有人送頭,真係形容得幾貼切。其實有時唔知你係真曲線定係假曲線寫嘢。

不過有一點袋鼠會同意,若果係單單觀察當現時場環境,嗰兩個警察應該要避一避去call增援,而唔係即時介入;但係呢一個論點忽略一個客觀事實,就係上星期元朗某黑幫已經醞釀鬧事,噚日下午已經有白獅衫人街頭聚集,已經有人一早報警,傍晚網上社交媒體亦廣傳,叫人唔好去元朗車站(有人要『老豆教仔』),要去嗰頭就第二個站轉車或搭的士,或留市區上網吧或唱K。呢個客觀事實,及之後車站內嘅毆打事件,只有兩個解釋,抑係低估嚴重性(但係你睇港島嗰邊啲機動能力,警察無咁弱雞嘛),抑係就係愛理不理。

袋鼠的確唔應該用『放怠』形容,呢啲係放縱

(唔好用啲警察去晒上環,嗰度call晒你30000個警察?)

你可以話呢個係袋鼠主觀觀點,但係就算你依然覺得警察係好委屈,更多人已經同意你所講,噚晚單嘢,失去對警察能力嘅信任 — 今晚啲新市鎮啲大商場提早關門係最好證明(唔使等林鄭宣佈宵禁)。另外,你肯留意一吓社交媒體,已經有消防及救護提出佢哋會對有需要市民,實行服務誠諾。(雖然講明唔會同你捱棍)

當然,你可以繼續相信,香港係一向都可以好自由咁,隨便入元朗賣冰凍飲品賺大錢嘅嗰一種世界

直 撥 消 防 處 救 護 車 調 派 中 心 電 話 :
2735 3355 要 求 緊 急 救 護 服 務
2723 8787 control 熱線

爆
2019/07/22 18:36:55 回覆
@包...

你講緊個啲元朗白衣人?嗰啲連大肚婆都打至重傷的(人)?連普通市民都打的人?示威者從來沒有打大肚婆和市民,你點兜呀?定係你認為打大肚婆和市民冇問題?

包
2019/07/22 18:27:18 回覆

想到最近多起騷亂,明明是有人主動向警察衝擊,卻將那些激烈行為合理化,說是政府迫出來的。又說是警方向示威者施以暴力。

https://www1.hkej.com/dailynews/culture/article/2196630/%E9%A1%9B%E8%80%8C%E5%80%92%E4%B9%8B

反對派係香港有很大的勢力,正在有組織有計劃地抹黑香港察警。

當反對派成功之後,香港將會失去原有既良好社會秩序。

而暴力事件將不會停。

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2019/07/22 18:10:46 回覆

kaka: 噢....大軍已在場內.....救我...... {#iconb_67}

2019/07/22 18:06:21 回覆
@子龍 (kaka就是大叔的契哥)...

將軍,成交咁低,任大戶開大開細黎殺牛熊 {#icons_dog5}

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2019/07/22 18:02:22 回覆

kaka: 問題是成交太低, 子龍其實也信心不大呢...... {#icons_dog9}

2019/07/22 17:56:33 回覆
@子龍 (kaka就是大叔的契哥)...

將軍,係咪7月會落26樓? {#icons_dog5}

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2019/07/22 17:53:37 回覆

kaka: 5窮  6抽  7快樂. 還欠一關噢..... {#icons_dog1}

2019/07/22 17:51:37 回覆
@子龍 (kaka就是大叔的契哥)...

將軍,你做淡? {#iconb_65}

2019/07/22 17:51:21 回覆

木子,補充返示威者對峙,嗰段我知,你要補充資料,合理填補;但係都係嗰句點解第三者都會無端端俾班白獅衫打?

我相信你係反對後生一輩示威者暴力搞事,咁你係咪同意,呢班白獅衫都係暴力搞事?你唔會雙重標準啩?

2019/07/22 17:40:42 回覆

木子,我無講過林議員一句說話,我只係話叫睇片。

最好唔好用怪責受害者語氣,問反映邊一面事實,邊個仆响地下俾人打係咪事實?

另外,新戶口,所以亦唔知你係咪我認識以前嘅木子;以前嘅木子睇袋鼠留言、同袋鼠交留多年,應該一早知道袋鼠思考方式(你仲記唔記得袋鼠做邊行?),唔使你而家咁樣問!

2019/07/22 17:32:00 回覆
@...

卡卡 {#icons_girl1}保重 {#icono_85}

木子
木子 2019/07/22 17:32:14 回覆
@...

事件係唔係淨係得你反映果一面?林議員係唔係真係咁無辜?你睇完呢條片又自己思考一下。https://www.facebook.com/834591649886233/posts/875219189480575/

瀏覽更多回應 正在載入...
user

最新回應

soho*
soho* 2023/07/21

20/7/2023 外交部:反對日方排海計劃有理有據
<匯港通訊> 因福島核污染水排海問題,中國強化限制日本食品進口,日本政府表示食品的安全性有科學保障,計劃向中方呼籲要求盡快取消進口限制。

外交部發言人毛寧回應時表示,中國政府秉持以人民為中心的施政理念,必須對人民的健康和海洋環境負責,反對日方的排海計劃有理有據,採取有關措施有理有據。

對於日本政府利用北約峰會、東亞合作系列外長會、東加勒比漁業部長會議等場合,為福島核污染水排海計劃辯解,並釋放不會推遲今夏啟動排海的訊號。

毛寧強調,如果核污染水是安全,就沒有必要排海,如果不安全,就更不應該排海。中方敦促日方正視國際社會和國內民眾的合理關切,停止強推排海計劃,以真誠態度同鄰國充分協商,切實以負責任方式處置核污染水,並接受國際監督。(WL)

soho*
soho* 2023/06/10

有美國撐腰的日本官員卑鄙無恥下流賤格自私, 將核災難輸出全球, 害人精將會受到詛咒

https://youtu.be/zBNGawiSC1o

soho*
soho* 2023/06/10

日本執意傾倒核水

日本福島核廢水排放入海的方案進一步推進,最快7月傾倒入海,在國際間引起極大關注。

日本政府一再強調計劃安全,惟說法無可否認極具爭議性,多國都強烈質疑,在安全疑慮完全釋除前,日方堅持推動計劃無疑非常自私。

本港作為日本農產品最重要市場之一,在此敏感時期,港府作出了周詳果斷的應對,加強日本食品檢測同時,亦已預備好禁制高風險水產,保障食品安全。

若信核廢水安全 日本何不自用?

日本政府在國內外強烈反對聲下,繼續核污水傾倒設施的工程,排放隧道基本竣工,東京電力公司本周開始在隧道注水,按照日方說法,現在距離正式排放只差最後一步,只待國際原子能機構(IAEA)的報告,料廢水最快今年7月排放落海。

事態發展引起區內國家強烈反應,中國駐日本大使館發言人指,將核污水向海洋一排了之不負責任,按國際法和《聯合國海洋法公約》等規定,日方有義務與可能受影響的國家充分協商;馬來西亞、南韓、俄羅斯以及多個太平洋島國也表達憂慮。

日方一再強調倒核廢水入海安全,但按日媒報道,東電5月份在核電站附近海域作檢測,發現有海魚的放射性元素銫含量,超標180倍,日本民眾也強烈反對排放計劃。

環境局長謝展寰曾向日本當局和日本駐港領事表達極度關注,直指日方若對核廢水安全有信心,應在本國尋求作灌溉等用途。

如今日本選擇將廢水排入海,而非注入當地的湖泊、河川,顯然也明白箇中風險,核廢水一旦進入自然環境,後患無窮,而且覆水難收。日方忽視這些合理疑慮,在國際社會未有共識下一意孤行推進計劃,做法非常自私。

香港雖然只有700多萬人口,卻是日本漁農業第二大出口市場,去年出口香港的農林水產品總值2,086億日圓(約117億港元),僅次於中國的2,783億日圓(約156億港元)。

隨著日本排放核廢水計劃推進,料愈來愈多國家或地區作出類似入口限制警告,日本將要承受自私行動的後果。

(轉貼9/6/2023經濟日報)

{#iconb_227}

大戶終結者 ( 等人齊 )

現在係頭條網註冊會去咗下載星島頭條 app。