TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

中史唔補習可以點溫?

2020/06/03 15:23:33 網誌分類: 教育
03 Jun

呢篇文主要講DSE中史既syllabus既溫書方法,如果你係想知道初中中史既野,相信內容都會有一定幫助。中史補習較為人熟悉既有Shinno Choi,後起之秀有Lori Tsang,好多人都認為中國歷史出去補習攞好多skills同雞精notes就可以讀得冇咁辛苦,但事實又係咪咁?

筆者用左半年時間由零開始自修DSE中史,冇補過任何中史補習名師,手上既資源有教科書、4年既DSE past paper、同埋舊版教科書,同時兼顧考中文數學bafs,最終中史攞左level 5,入讀中大歷史系,同Tutor Circle 尋補一齊睇下筆者溫中史既小小心得。

切忌依賴他人

學習永遠都係自己既事,如果諗住比錢假手於人就可以溫少啲既話,咁就大錯特錯!就算比左錢去補習,你都要非常勤力去溫書同埋補習既materials,咁我既問題又黎啦,既然補唔補習都要溫咁多書,點解我仲要去補習呢?

 

整理、歸納、理解、濃縮

因為手頭上既資源有限,冇一啲名師既精華筆記,唯有就每日對住教科課,整理一次重點,再佢歸納成自己理解到而又簡潔既文字,是為Jot Notes。整好自己既notes之後,每次再睇到一啲新既內容或者正既史料,就會再加入去呢本手抄notes。因為係自己整既notes,所以記憶會更深刻;另外因為我既知識係由一開始最簡單直接既課本內容一直慢慢加啲例子深化上去,所以一路讀落去都會好順暢;之後每次再睇返notes,就會不斷濃縮,甚至用更簡單既方式令自己記住,呢個過程好正,補緊名師既你未必體會得到。筆者用半年時間由零開始,所以時間對你黎講絕對唔係一個限制,除非你聽日考今日先睇到呢篇文。

總結

中史呢一科唔一定要出去補習靠人,都可以靠自己嘅努力溫下書,提升一下答題技巧,只要肯比時間同心機,中史科嘅成績一定會有進步!最後都祝願各位DSE考生考試順利,勇奪佳績!

 

如果大家有中史補習的需要,不妨考慮搵同Tutor Circle 尋補幫幫手,經驗豐富,信譽良好,免費服務配對,為學生提供最優質的私人補習導師。

 

完整版本:中史 補習

1分鐘為你配對過萬好評上門補習平台

回應 (0)
我要發表
user