TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

【都市病】都市人壞習慣

2020/07/02 18:03:30 網誌分類: 學習
02 Jul

作為一個都市人,一定聽過好多次都市病!大家唔多唔少都會有啲都市特有嘅小習慣,有哩啲小習慣又係唔係好事呢?你覺得自己嘅身體仲健唔健康呢?其實會唔會已經患上都市病呢?都市人逐漸因為工作同生活習慣令到自己嘅身體越黎越差,染上都市病!

咩叫都市病

當一個地方發展得越黎越好嘅時候,都市病(又稱文明病)就會隨之出現。都市病嘅成因主要係飲食、生活環境、工作壓力以及生活習慣。常見嘅都市病包括肥胖症心臟病阿茲海默病等。現代都市人嘅各種陋習也是促成都市病的主要成因之一。

必須戒掉的陋習1. 挨夜

都市人最難戒掉嘅陋習之一應該就係挨夜!都市病嘅最大成因都係挨夜!現今社會嘅夜生活越黎越豐富,將近半夜嘅時間都依然有好多各式各樣嘅餐廳營業緊,令到好多現代都市人都會係深夜嘅時間同朋友聚會。【睡眠資料來源:愈訓愈少 全球面臨「睡眠災難」

愈熬愈殘⋯⋯ 圖片來源

2. 少菜多肉

都市病成因二,飲食習慣。都市人嘅飲食習慣亦都令人堪憂⋯⋯每一日嘅午餐,大家都唔難見到各式各樣嘅餐廳營業緊,而佢地所提供嘅食物大多都是多鹽、多油、多糖嘅。

 

叉雞飯 圖片來源

3. 缺乏時間做運動

都市病成因三,缺乏運動。現今大多都市人平均每星期的運動量都少於一小時,作為都市人,大多數人嘅體能有每況愈下之勢,都係拜缺乏運動所賜;好多都市人患上退化性疾病,其實都係同缺乏運動有關。

運動與健康 圖片來源



如何養成健康習慣

1. 保持充足睡眠

都市人可能會覺得保持充足睡眠係一件好難完成嘅事,但係只要可以控制自己玩手機嘅習慣,唔好係床上睡前玩手機,就可以更容易入睡。

圖片來源

延伸閱讀:【開夜車必睇】Red Bull有咩副作用,如何健康地提神?

延伸閱讀:【健康生活】失眠點算好?10個簡單有效解決方法

2. 健康飲食

均衡飲食都強調要根據每個人嘅身材、年齡以及活動強度不同,每日所攝取嘅熱量也必須隨之調整,避免過多嘅熱量堆積。食出健康人生,你都可以㗎!

預防都市病就要食得健康!圖片來源

延伸閱讀:【抹茶好處】抹茶多好處好飲又健康 睇完即變抹茶控!

3. 恆常運動

保持恆常運動也是一個挑戰,所以小編建議大家可以選擇在碎片時間進行各種運動。希望大家都可以一齊做下運動啦!

圖片來源

完整文章來源:https://www.tutorcircle.hk/blog/9427/【都市病】都市人壞習慣s-你中左幾多?/

回應 (0)
我要發表
user