古星輝
古星輝
古星輝

古星輝 - 開展5.5G綠色合作計劃 | 乜都5G

2024/03/01 01:08:30 網誌分類: 經濟
01 Mar
        

Hola(你好)!此文章見報時,於西班牙舉行嘅國際科技界盛事世界流動通訊大會(MWC)剛閉幕。筆者很高興周二(2月27日)喺巴塞隆拿,親自見證公司與著名ICT基礎設施和智能終端機供應商,就共同推動綠色流動通訊網絡發展及探討5.5G喺香港嘅創新應用,簽訂綠色發展合作備忘錄。

分段採用AI節能方案

  一般嚟講,5G嘅耗電量比4G高大概7成,有數據預期喺5G元年至2030年的十年期間,耗電量將急升達160%。今年業界將迎來5.5G元年,全球都聚焦碳排放管理,以及加倍關注業務對氣候變化所造成嘅影響。大家各出奇謀,希望能夠透過採用綠色方案,例如儲能、改用潔淨能源等大幅節能減碳,並且喺專注環保之餘,確保用戶嘅優質體驗不變。

  今季開始我哋將會分階段喺香港不同區域嘅基站,率先採用先進嘅人工智能(AI)節能方案,全天候管理及分析網絡嘅使用情況。當網絡喺低用量嘅時候,就會自動調節到智慧節能模式,預期喺有關方案全面商用後,公司每年可以減碳超過40萬公斤,相等於由香港直飛巴塞隆拿約1000次、東京約2000次,又或者飛北京超過2600次的碳排放量。早前我哋已經喺新界東試行有關節能方案,預期今季會喺其他地區嘅基站全面應用。

  另外喺繁忙地區,我哋亦試用咗環保智能天線以減低用電量。呢種高效能嘅天線,以「0 Bit 0 Watt」為節能目標,即係喺零數據傳輸嘅時候做到零耗電,從而將能源使用量減到最低。例如某地區喺凌晨冇咩人用網絡嘅時候,天線就會進入「深層睡眠」狀態,但當系統偵測到有用量,就會立即「叫醒」網絡提供服務,慳電又唔會影響用戶體驗。早前有測試結果顯示,設備喺休眠時候嘅電功率低於10瓦特,用電量仲少過燈膽。呢個方案更喺MWC嘅全球流動通訊大獎中,攞到「最佳流動技術突破獎」。

  近年全球各地不時出現極端天氣情況,大家都警覺到保護地球刻不容緩。我哋喺努力提供優質嘅通訊服務外,亦將竭盡所能推動可持續發展,以及關注業務對氣候變化可能帶來嘅影響,以MWC今年嘅主題「Future First」(以未來為先)為目標!
和記電訊香港執行董事及行政總裁
古星輝

國際科技界盛事世界流動通訊大會,日前於西班牙巴塞隆拿舉行。
 國際科技界盛事世界流動通訊大會,日前於西班牙巴塞隆拿舉行。 
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類