古星輝
古星輝
古星輝

古星輝 - 黃金4小時拓鐵路通訊體驗|乜都5G

2024/01/19 03:36:18 網誌分類: 經濟
19 Jan
        

朋友去完外國旅行返嚟,話有比較先知道原來喺香港搭港鐵或火車時,可以如常上網、打機、睇片係幾咁幸福。因為喺外地搭地鐵,莫講話睇片,有多時連打電話或上網都要講彩數。香港流動通訊服務水準之高,真係叫人引以為傲!

要有好嘅鐵路站網絡覆蓋,有賴各方努力。以我哋為例,舊年就開展咗9條港鐵線合共65個車站嘅大型網絡擴容工程,全力提升客戶整體使用體驗,工程預期今年首季完成,屆時喺地鐵打機、睇片更加暢順!

提升網絡容量 有效調配資源

電訊商除咗重視提升工商業區、新落成屋苑及新地標嘅網絡覆蓋,亦好關注客戶喺大型基建、交通樞紐及集體運輸工具嘅網絡使用體驗。

我哋嘅網絡擴容工程,針對鐵路分階段喺3個不同範疇進行工程,包括位處黃金地段嘅港鐵站、貫穿商業走廊的地鐵沿線(包括中環至銅鑼灣段、尖沙咀至太子段),以及連接各大口岸及新界北嘅鐵路。工程部嘅同事,每日與時間競賽,喺港鐵修車後嘅「黃金4小時」,即凌晨1時至5時,進行測試及拓展工程,分秒必爭。

透過增加車站內嘅頻譜及網絡區域分流等配置,我哋成功提升港鐵站內嘅網絡容量及有效調配資源。從已經完成工程嘅港鐵站所見,客戶嘅網絡使用量及流暢度顯著提升。感謝一班同事嘅努力,共同為締造更出色嘅流動通訊體驗而付出。

復常後,越來越多人北上消費,有見及此,我哋亦大大加強各大口岸及高鐵(香港段)沿線覆蓋。同事為咗測試網絡表現,一日有時來回深圳同福田4、5次,目的就喺等客戶可以喺搭高鐵北上期間連線上網,盡享世界級通訊服務。

順帶一提,我哋係香港第一間打通內地所有漫遊網絡嘅電訊商,即係話,如果客戶選用我哋嘅「全網通」漫遊服務,喺過關後即可接通內地網絡,毋須換卡,而且喺收唔到嘅位置,手機又會自動切換至訊號最好嘅網絡,方便可靠。

我哋期望整個網絡擴容工程完成後,能喺新一年為我哋帶嚟更上一層樓嘅流動通訊體驗。

和記電訊香港行政總裁

古星輝

■電訊商藉大型網絡擴容工程及有效調配資源,為市民帶來更佳的流動通訊體驗。p/  
 ■電訊商藉大型網絡擴容工程及有效調配資源,為市民帶來更佳的流動通訊體驗。

   

回應 (0)
我要發表
user

網誌分類