郭志仁
郭志仁
郭志仁

郭志仁 - 人造緣份 | 九宮格

2024/03/08 01:09:17 網誌分類: 生活
08 Mar
        

  06年電影《傷城》,男主角梁朝偉為了殺女主角徐靜蕾爸爸報仇,於是刻意接近女主角,設計緣份,令她以為兩人相識之前,「曾經去過同一間戲院睇同一套戲、去過同一間餐廳點同一道菜、坐過同一班飛機去同一個地方旅行」女士們要小心,別盲目相信緣份,背後隨時經過精密計算。

  奢侈品界H先生,早前在朋友婚禮認識了廣告界J小姐。兩人有共同工作朋友共同話題,甚為投契,但沒有交換電話或社交媒體。

  婚後朋友相約飲酒,H乘機了解女生背景,朋友打開IG:「你自己慢慢睇,佢成日都出post」H不斷翻閱女生IG,記下她喜歡的手袋品牌、飲品、電影類型,又發現女生逢星期三都到金鐘上瑜伽班。

  星期三晚,H在商場等J小姐扮偶遇,8點左右終於見到J,H裝作看電話,走近她:「Hello,咁啱嘅,你做完運動?」

  J:「Hi,又會咁啱,你又嚟做瑜伽?」

  H:「唔係呀,我煩緊買咩手袋俾朋友賀佢升職。撞到你就好,你有冇少少時間陪我揀?」

  做足功課,H帶她到名店,指着店內J經常用的手袋款式:「我覺得呢個袋好襯你」之後到酒吧:「呢度嘅Espresso Martini好出名,你有冇興趣?」

  J曾經在IG提過自己最愛Espresso Martini。離開時女生跟H說:「好似同你識咗好耐咁」,H知道計劃成功。

  社交媒體年代,甚麼緣份怎樣邂逅,都未必是天意。

  「地下鐵碰着她,好比心中女神進入夢。地下鐵再遇她,沉默對望車廂中」陳百強--幾分鐘的約會

郭志仁

  
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類