郭志仁
郭志仁
郭志仁

郭志仁 - Framily | 九宮格

2024/03/22 00:39:57 網誌分類: 生活
22 Mar
        

  朋友媽媽:「今晚有冇時間返嚟飲湯呀?煲咗你最鍾意嘅西洋菜鴨腎」

  我:「你個仔今晚OT喎」

  媽:「唔緊要啦我哋會留俾佢,你照上嚟食飯」

  我:「咁我陣間去買你最鍾意嘅湯丸上嚟」

  你身邊有沒有這樣親如家人的長輩、後輩或朋友?Framily,Friend加上Family,「friend到好似家人一樣!」也是電影《出租家人》主題曲。

  怎樣才可稱為家人?必須有血緣關係?近年都有電影討論這個議題。例如幾年前郭富城主演的《麥路人》,幾位互不相識的「麥難民」,各有自己家庭,但都無法跟家人好好相處,寧願每晚到快餐店過夜。一班沒有血緣關係的難民走在一起,互相支持,關係比家人更親密,情境有如日本導演是枝裕和的《小偷家族》。

  《出租家人》主角之一陳家樂,從小要稱媽媽做家姐,跟恬妞姐素未謀面,但演活了母子關係,中秋節跟出租媽媽爸爸舉杯慶祝,究竟誰更有資格稱為家人?導演劉偉恒再探討另一層問題,為甚麼大家可以對陌生人如此包容支持,卻對家人冷漠無情?

  如果你最近跟另一半鬧翻,甚至正考慮分手或離婚,不如先花100分鐘入戲院,再問問自己,當初如何跟他/她由朋友變成家人?在互相傷害之前,可以嘗試再愛一次嗎?

  「就算不同血型能和應,這樣無分名和姓,我但願為你高興」草蜢——Framily

郭志仁

  
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類