未跌完

2008/10/26 01:37:14 網誌分類: 未分類
26 Oct

 

特稿 (蘋果日報)
資深經紀:最怕未跌完
 

港 股 今 次 跌 浪 , 相 對 73 年 、 87 年 、 98 年 , 甚 至 沙 士 幾 個 歷 史 性 股 災 , 那 次 最 傷 ? 在 股 壇 身 經 百 戰 的 證 券 商 協 會 副 主 席 蔡 陳 葆 心 認 為 , 今 次 股 災 比 任 何 一 次 都 慘 , 因 為 今 次 是 全 球 性 , 「 全 球 政 府 要 變 做 『 共 產 黨 』 救 市 , 干 預 市 場 及 國 有 化 企 業 , 連 冰 島 都 快 要 破 產 等 俄 羅 斯 去 救 , 最 慘 是 英 、 美 等 國 家 紛 紛 擲 千 億 、 萬 億 救 市 , 都 未 能 令 全 球 金 融 從 黑 洞 中 走 出 來 , 經 濟 繼 續 走 下 坡 。 」 蔡 陳 葆 心 無 奈 地 說 , 今 次 大 小 企 業 、 大 小 基 金 , 以 至 散 戶 都 要 輸 , 最 可 怕 是 「 個 市 未 跌 完 」 。

 
縱 橫 股 壇 數 十 年 的 立 法 會 議 員 詹 培 忠 亦 以 「 出 面 好 多 樣 野 ( 金 融 海 嘯 ) , 真 係 好 得 人 驚 」 來 形 容 , 但 他 認 為 港 股 今 次 跌 市 相 對 數 次 歷 史 性 股 災 , 都 唔 算 慘 , 因 為 73 年 恆指 由 1774 點 跌 至 150 點 , 足 足 不 見 了 92% , 更 慘 是 當 時 股 民 無 經 驗 , 不 懂 如 何 處 理 。 相 對 港 股 現 時 由 高 位 下 跌 60% , 以 百 分 比 計 算 , 未 算 最 傷 。

對 於 膽 大 兼 手 痕 的 散 戶 , 自 稱 股 壇 老 兵 的 詹 培 忠 說 , 若 一 定 要 買 貨 ,  匯控 80 元 樓 下 可 以 考 慮 。

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

其實港股連續8週的回落, 剛好對應去年817大奇蹟日後, 因為資金南下炒直通車, 引致大市由8月的19387點, 大升至10月尾的31958點, 升幅12571點, 如果今次相反, 由9月中, 恆指跌穿由2003年低位開始所伸延的上升軌支持, 當時指數在二萬一水平, 如果指數有對稱能力, 則恆指也會在短期內大幅回落萬二點, 到時恆指便有機會跌至9千水平, 另外用數浪方法, 如果熊C等於熊A跌幅的1.618, 則大市由26262點開始回落17074點, 便會跌至9187點, 如果熊C五浪的跌幅, 剛好是一至三浪跌幅的0.618, 則恆指便要跌至9747點, 因此擔心恆指底部要跌穿一萬關, 在9千水平見底. (轉貼~劉兆祥)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

最新回應

門徒
門徒 2024/04/25

元帥你睇到乜 {#iconb_61}

soho*
soho* 2024/04/25

港股靠阿爺及大媽撐市, 上面有肥熊,貼價牛未出世,大鱷咬住高位唔放

日本央行今日開始為期兩日的貨幣政策會議

昨日韓日台股急升,今日反艇

日股收報37,628點 大跌2.16%

韓股收報2628點 大跌1.76%

台股收報19857點 大跌1.36%

門徒
門徒 2024/04/25

上面好多 {#iconb_625}

soho*
soho* 2024/04/25

今早伸多一腳上山大舉屠熊,QQ亦嚴重超買,恆指去到阻力大位17200-17300, 做夠周波幅史哥沽亦有道理