KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

懷往事 之 金陵戲院

2009/12/12 01:08:49 網誌分類: 遊戲
12 Dec

 

 

金陵戲院在南里街, 即現今西區宝翠園閘口前面, 經一條斜路(和合街?)出皇后大道西o記憶中南里這條街有很多檔大排檔, 當年的大排擋有小菜, 炒粉炒麵, 粥粉麵飯都有, 炒餸十分夠鑊氣!

至於黄sir至愛, 潮州魚旦粉則只賣三毫子, 但有時黄sir袋中只得一毫子!只能食碗淨粉, 食時先飲佐d, 叫老細拍硬檔添d, 多數冇托手睜!黄sir踎在板櫈上食, 然後再歎埋d粉!感覺十分滿足!

金陵戲院門口就大把零食賣, 有檔椰子夾酸, 欖呀, 酸芥菜之類, 十分冶味o有檔煨魷魚就香到你唔買都想聞吓o是成隻魷魚夾在一鉄夾去煨!煨完就用較剪, 剪開成一片片細片至食得!後來再進步到用一攪輪攪成蓆狀(即而家係美珍香賣果隻咁欵!)

有檔賣天津雪梨, 只見檔主手執利刃, 用快速旋風削皮法, 約十零秒已可去晒d皮!神乎其技!黄sir 直程當表演睇!

牛雜檔就例牌有!檔主揸住把較剪拾吓拾吓就揾倒食!

又有檔賣粟子, 白果, 鶉春蛋之類o總之好鬼多嘢食!

當年去睇戲, 主打係食個不停!睇戲其次!

金陵戲院多做首輪粵語片o

sir記憶中, 西片多在太平戲院睇!而首輪粵語片及首輪粵曲粵劇片有時在金陵睇!

 

回應 (11)
我要發表
mattock
mattock 2009/12/13 09:45:35 回覆

早晨qq姐姐,每個人的性情各有異,我個寶貝,同熟悉的朋友講到天南地北,不熟悉的就不采人家。

小弟以前住灣仔船街,一落樓梯經常見到二小兄弟,你踢我一腳,我打你拳,由街頭玩到街尾,媽媽都唔采,習以為常。

現時同樓有對小兄弟,很可愛,眼大大,我以為是孖生,原來差一歲。出街二兄弟很親切有講有笑,最難得是很聽話,爸爸話細聲些,隨即細細聲。

qqcheng (小吉)
qqcheng (小吉) 2009/12/13 08:42:50 回覆

好好的兄弟情,我家兩位少爺連說話也不多.

 

KC blog 主
KC blog 主 2009/12/12 23:15:04 回覆

萬大係家兄!由細佢玩我到大!我冇得揀嫁!

qqcheng (小吉)
qqcheng (小吉) 2009/12/12 22:53:13 回覆

黃 sir,萬大學兄 : 好羨慕您們由細玩到大,有咁多快樂回憶,最重要係友情可以恆久. qq就無此福份.

 

qqcheng (小吉)
qqcheng (小吉) 2009/12/12 22:48:45 回覆

黃 sir : 咁金陵戲院係咪真係有鬼 ka?金陵戲院係咪而家金陵閣 ?

唔好意思,太多問題,不過我真係好奇 ! 恕罪,恕罪 !

qq/+2

 

mattock
mattock 2009/12/12 15:06:47 回覆

萬大小英雄,您絕對沒有取捨錯,有錯都是所謂"法律"的錯。

KC blog 主
KC blog 主 2009/12/12 13:53:55 回覆

似乎我冇俾狗咬過o反而我細佬黑仔俾狗咬親o又係我二哥報警拉咗人地隻狗!黑仔又要打瘋狗針!

似乎後來你冇咁暴力!識利用法律矣!

萬大有商量
萬大有商量 2009/12/12 12:55:35 回覆

MATTOCK 先生.

當年小頑童而已.當時年紀小.不知輕重.

kc 被小狗咬一两口.絕不會死.

反而用皮鞋尖踢小狗.会踢傷小狗的.

狗命和人命,情急之下.取捨錯了.

 

KC blog 主
KC blog 主 2009/12/12 11:28:56 回覆

我四歲時之事冇記憶o

但約十歲時有次在巷仔同你一齊玩o俾樓上個上海仔一嘢高空𥖁頭碇中頭部o當場頭破血流!你立刻追上加侖台條山道o又俾你捉倒個碇嘢的上海仔!後來你話打到自己冇晒力至停!上海仔居然冇內傷!後來我都冇セ後遺症!

可能小朋友打交o冇食過夜粥o冇セ殺傷力!

後來我學咗詠春後!從此再冇打過人!(因怕會打瓜佢地也!)哈哈!

mattock
mattock 2009/12/12 10:43:34 回覆

早晨黃sir,早晨萬大sir,早晨各位,

萬大sir,您很偉大,是見義勇為的小英雄。反觀香港人很冷漠。

萬大有商量
萬大有商量 2009/12/12 07:05:22 回覆

宝翠園对面.金陵戲院左邊舖.你大摡四歲.有隻小番狗追你狂吼.我走前去踢狗.連踢七、八次.冇大人制止我.當時是小孩.情急之下.使用過份暴力了.

user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?