又放縱la!

2010/10/13 08:05:50 網誌分類: 健康
13 Oct

搵到個可以遲睡早起既方法, 就成個星期遲左睡~ 點知收到份網上文章, 話10-6點係最好既睡眠時間, 又開始唔開心- 唉呀, 衰左。

買左新既護膚品, 同樣唔係放縱既藉口。飲凍野對身體唔好, 有中醫叫我完全唔好飲, 但又係不聽老人言, 最搞笑係篇網上文章話凍野影響血液循環, 滯留既血液可能會變成腫瘤。

不過又有少少危言聳聽~~

唯有可以選擇時就追求健康, 反正放縱時只有快樂而冇真正開心, 在於健康唔好都唔會開心。

我其實唔算有得揀- 放學返到屋企都10點半lu =.= 一星期有3日係咁~ 其他日子, 我點解唔選擇早睡d呢?

放心, 只係今個星期遲睡左好多, 會調節返。

 

回應 (1)
我要發表
ivina
ivina 2010/10/13 15:43:53 回覆

上少一日堂, 可能夠買一疊a4紙

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..