PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

25年集體回憶 誓跟歌迷互動互唱 許志安:大家陪我一起成長!

2011/03/14 08:46:35 網誌分類: 娛樂
14 Mar

        今天的許志安笑得很燦爛,剛正式宣佈跟鄭秀文復合,是喜慶事,我替他們開心,須知道,這次復合意義可大,是一生一世的承諾,歌迷對此大舉支持,是的,許志安是陪着大家一起長大的,他的歌總有一首為你而唱,5月紅館三場《On and On許志安25周年演唱會》火速爆滿,許志安說要由觀眾即場點唱,還重點說這絕對是個派對,你又怎可能錯過呢。

主持:黃柏高
統籌:林永匡
協力:彭燕燕、袁東亮

        許志安說這次演唱會是集體回憶錄,單是度Rundown已覺頭痕,無他,25年絕不是一個短時間,一年三首金曲,我也不懂得揀選。

        「個Rundown仲未度好,太多歌想唱,全部都係陪住大家長大的經典金曲,好似《一步一生》、《唯獨你是不可取替》就一定會唱,盡量滿足觀眾要求,演唱會班底都係合作無間的戰友,想同歌迷集體回憶,唔會飛天盾地,會同觀眾互動點唱,即係佢哋想我唱咩歌都得,想感覺似Party。其實25年意義重大,好值得紀念,希望有機會再整多個25年。」

        加重跳舞環節

        觀眾愛對着舞台上的許志安尖叫,每次開騷例必操出健碩身段,結實腹肌,誘惑舞蹈,讓人目不暇給。

        「記得98年演唱會開始操腹肌,每次都給觀眾驚喜,今次我操得健康啲,因為仲有時間慢慢去搞,之前好幾次都係短時間內操,同埋想有肉地啲,唔想再係鋼條,想大隻啲感覺Man啲,會加重跳舞環節,嘉賓方面真係未諗,BIG4其餘三子就真係唔使擔心,你根本管唔到佢哋,佢哋想點會自己同監製傾,其實都有好多經典合唱歌,會嘗試請葉德嫻,Sammi就未必會,都係視乎時間夾唔夾到。」

        25年感受良多

        說25年,倒不如說四分一世紀,許志安說他的星途並不十分順暢,有高低起跌,今天停下來回首,畫面確實精采。

        「從華星開始,到正東再到東亞,每個階段都好深刻,觀眾見證我的高低起跌,人要向前望,有個朋友同我講『最緊要明天!』起跌每個人都有。要我分享最開心嘅時刻,無何否認係Paco年代,由97年《我的天我的歌》、《真心說愛你》一路好多金曲打落去,跟住行國語巿場,途中跌跌蕩蕩,高高低低,是一個見證,我不是太遠視的人,覺得此刻做好自己就好,計劃唔係無,但唔會好遠好盡,享受此刻,想嘗試新事物來滿足自己,講真,計劃太遠會怕遙不可及,最重要做好手頭上工作。」        
 
■相信大部份讀者都聽過許志安的歌,無錯,安仔入行二十五年,總有一首歌能夠代表你的心聲;5月份舉行的演唱會,安仔更會精挑細選大量經典金曲,準備與大家回味人生的每個階段。
■相信大部份讀者都聽過許志安的歌,無錯,安仔入行二十五年,總有一首歌能夠代表你的心聲;5月份舉行的演唱會,安仔更會精挑細選大量經典金曲,準備與大家回味人生的每個階段。
■提起Sammi,相信大家一定知道她與安仔復合一事,在此恭喜二人,祝願他倆一生一世。
■提起Sammi,相信大家一定知道她與安仔復合一事,在此恭喜二人,祝願他倆一生一世。
■安仔與Joey大談選曲安排。
■安仔與Joey大談選曲安排。
 
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.