PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

體驗赤貧露宿街頭 感激「曙光行動」無私奉獻 諾基亞高層林國誠:人間依然有愛

2011/03/07 08:47:02 網誌分類: 娛樂
07 Mar

        由於香港社會貧富嚴重兩極化,社會瀰漫着不滿情緒,有見及此,香港電台特別製作以探討貧富懸殊問題的《窮富翁大作戰》,讓有錢人親身體驗窮苦拮据生活,去年推出後引起不少響,如今來到第二輯,「嘉賓」名單更厲害,當中包括諾基亞香港及澳門區市場營運總經理林國誠(Bruce),日送外賣11小時兼在嚴寒下露宿深水埗街頭五日四夜,「真係好慘,有一刻諗過放棄。」但看着「曙光行動」的社工們對低下層人士的無私幫助,終讓感受到人間有愛的Bruce戰勝心魔。「我真係好希望大眾能關注貧富懸殊問題。」節目將於明晚7時無綫電視翡翠台播出。

主持:黃柏高
統籌:林永匡
協力:彭燕燕、廖思慧、袁東亮

        Bruce是我的好朋友,當得知他參與這個計劃,真的很佩服他,聽着他為這個節目真心真意的付出,看着他雙眼閃着淚光,知道這個五日四夜的體驗令他感受至深,由決定參與到真正體會,Bruce實在有說不出的苦。

        「當港台邀請我做呢個真人騷,我考慮咗一陣就接受,因為節目希望帶出正面訊息,希望社會嘅人能夠關注社會上的低下層,所以6集裏,每位參與者都擔當不同角色,全部皆是真實故事加親身經歴。當中我負責做一個日做11個鐘送外賣兼夜瞓深水埗街頭嘅露宿者,唔瞓過唔知,原來有三成露宿者都係從大陸回流嘅人,因為無辦法才瞓街,因為要政府協助,申請最少要等35日。」

        曾想過退出

        Bruce只要經歷5日4夜的露宿者生活便可以打回原狀,但真正露宿者,沒有明天,只有無止境的以街為家,說着這5日苦況,Bruce相當感慨,皆因節目一開始,他便要以2元在深圳展開這5日的體驗旅程。

        「一開始,社工只國畀2蚊我,身上只身份證同回鄉卡,手提電話都沒收,為咗由深圳返香港,我唯有厚住面板同鐵路職員講無錢,職員隨即俾咗張表我填,只要7日內還錢就可以,原來九鐵係有呢個咁好嘅服務,之後社工就帶咗我去深水埗,因為嗰度係最多露宿者。記得第一晚溫度只得7度,我只好搵紙箱瞓喺公園,嗰種寒風入骨嘅感覺真係永世難忘,第二晚頂唔順實在太凍,就匿入貨車車尾瞓,好彩好多貨車司機都好好人,隻眼開隻眼閉,但壓力好大,因為揭咗好多架貨車車尾先搵到一架空車。因為你唔知有咩人會入嚟瞓喺你隔籬,壓力真係好大。全程都處於半夢半醒狀態,嗰刻想退出嘅心好強烈。」

        露宿者的苦況

        Bruce去茶餐廳求職外賣散工,苦無電話屢遭拒絕;即使有人願意聘請,薪金亦被壓低。晚上要在深水埗露宿街頭,環境惡劣,時值去年聖誕節,寒風中以紙皮蔽體倍覺悲涼。

        「去年12月25日,我一直送外賣,其間一直留意天氣報告,知道當晚避寒中心會開,我好開心,終於有晚可以有瓦遮頭,因為睇新聞都知,避寒中心好大好光猛,但點知去到,發覺中心提供嘅氈全部都好污漕,有露宿朋友同我講,叫我搵中心嘅樓梯口瞓,但搵極都無,俾人霸晒,無奈下唯有坐喺中心嘅門口位,從而得知點解避寒中心入住率咁低,因為當中好多都係癮君子入住,我一晚裏聽得最多就係打火機聲,然後見到好多受藥物影響嘅人行嚟行去,成晚我就坐喺度,唔敢瞓,心理壓力真係好大。」

        曙光行動令人感動

        雖經歴了5日4夜的露宿生活,但Bruce由抱着懷疑的心到最後變得感恩,全憑「曙光行動」一班無私的義工,他們不望回報只求付出的菩薩心腸,令Bruce心受感動。

        「瞓街咁多晚,『曙光行動』啲社工都無停過,就算平安夜同聖誕都一樣照派衫同氈畀啲露宿者,我問佢哋唔使過節咩,佢哋話:『我要過,佢哋都要過。』佢哋嗰種菩薩心腸真係令我好感動,我信佛㗎,一直以為菩薩只喺天上,原來人間都有的。我只希望多啲人知道,一個完整社會同公司,都一定有一班基層員工,一定要專重每一個工作崗位。」      

 
■露宿並不容易,林國誠說要瞓貨車的晚上壓力最大。
■露宿並不容易,林國誠說要瞓貨車的晚上壓力最大。
■有錢人冚紙皮瞓街,林國誠去年聖誔感受良多。
■有錢人冚紙皮瞓街,林國誠去年聖誔感受良多。
■《窮富翁大作戰》電視真人騷,惹起社會很大反應,促各界正視貧窮問題。
■《窮富翁大作戰》電視真人騷,惹起社會很大反應,促各界正視貧窮問題。
 
■作為諾基亞港澳區總舵手,林國誠放下身段去感受低下階層的生活苦況實在難得。
■作為諾基亞港澳區總舵手,林國誠放下身段去感受低下階層的生活苦況實在難得。
 
 
 
 
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.