PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

出錢出力助友復出 撐蔡楓華重新上路 盧敏儀:我要佢放低過去!

2011/02/28 08:46:19 網誌分類: 娛樂
28 Feb

 

        患難見真情,蔡楓華復出樂壇,盧敏儀幫到盡,出錢出力碌爆人情卡,無非想給他一個機會,姑勿論這剎那的光輝能否永恆,全城關注、觀眾熱捧,演唱會兩度加場皆是事實。我敢說,蔡楓華要多謝的,一定是盧敏儀夫婦,須知道,從一開始,已飽受周遭人的白眼,至今天的成功絕不敢說容易,少一點耐心,蔡楓華都難以圓夢。

主持:黃柏高
統籌:林永匡
協力:彭燕燕、袁東亮

        誰說人間無情?盧敏儀貼錢幫蔡楓華,目的是要讓他重新投入社會,復出騷是第一步,往後的日子則要靠蔡楓華自己。

        盧敏儀:「講真,蔡楓華咁多年來遇到咁多風風雨雨,真係好慘,我知佢一直有個心願就係開演唱會,所以好想幫佢,今次要多謝傳媒朋友支持,大家畀咗好多愛和包容,我好開心見到佢有進步,我想講,今次係一個開始,之後的要睇佢自己。」

        孫敬安:「當初我老婆問我可唔可以搞呢個騷,我話可以,後來我同蔡楓華講『依家我係幫你,唔係做生意,你知唔知?』佢話知,跟住我就幫佢周圍拍門搵人投資,大名娛樂、耀榮娛樂都怕咗佢個名,驚佢亂講嘢,唔知會做啲咩傻事,咁無法啦,我自己真金白銀攞錢出嚟搞囉,到後來,大少(林建名)畀面我又玩少少,呢個算係一個好大鼓勵。」

        下一站紅館

        蔡楓華重踏舞台成全城熱話,大家關注喺這個胡蘆賣的是甚麼藥,孫敬安坦言Rundown仍未編排,但絕對要觀眾拍案叫絕。

        孫敬安:「修身減磅後就是排山倒海的宣傳訪問,老實講,門票都賣晒,係唔需要做咁多訪問,但做人點可以咁?叫人幫手宣傳就得,去做個訪問就唔得?點講得通。演唱會將會有勁歌熱舞,舞蹈員都預備好,會有一Part深情對話,等蔡楓華可以同觀眾剖白心聲。嘉賓方面仍未定實,譚詠麟、陳奕迅會來,講真,話開騷,第一場門票首日售罄,都無人估到可以開到三場,如果要再做落去,下一步就去紅館,大名娛樂都話好耐冇見過有Artist人氣咁高,所以都計劃同佢出唱片。我自己間公司今年會投資開戲同拍片,預計投資8千萬,屬時裝打鬥片種,主打內地巿場,會在外地拍攝,其實近幾年,大家都會關注內地巿場,你諗吓,依家近乎每日有兩個銀幕開,內地農村小鎮多的是,電影院發展迅速,點會唔關注這個巿場。」

        鑽牛角尖

        曾經紅透半邊天,跟張國榮睇齊的蔡楓華,過去十年,生活一度陷入低潮,如今強勢復出,鏡頭前表現淡定,舉手投足都有大將風範,盧敏儀說他「過去」只是受性格影響所致。

        盧敏儀:「蔡楓華份人都幾固執,過去經常鑽牛角尖,我有試過鬧佢,係為佢好,我丈夫EQ好高,我唔得,我唔想佢再傻落去,有乜嘢放唔低都要放低。」

        孫敬安:「佢唔係好信人,可能受過傷,會防範人,成日諗以前唔開心的日子,所以每次做訪問見記者前都要傾,始終過去十幾年鮮有與外界接觸,捱到今日已經係好勁,好似早兩日咁,佢打畀我喊晒咁,話自己做訪問講得唔好,唉,過去嘅咪由得佢過去。」

        相處之道

        盧敏儀說她很幸福,與孫敬安相知相惜22年,恩愛無比,多得丈夫支持,捱過人生最艱苦的日子,含着淚說她的故事。

        盧敏儀:「我哋喺88年認識,92年拍拖,那年我個騷跌爆眼,右眼縫了廿針,那次他一直陪在我身邊,97年結婚,大家一直好愛大家,當我要到英國讀書,分開一年,喊咗好耐,你唔好睇佢硬崩崩好Cool咁,其實佢不知幾可愛。相處之道?我唔知喎,只係知好難得有人咁錫我,Keep住覺得好Sweet,好似初戀咁,出門口前要錫錫,上庭前要佢同我講GoodLuck,好簡單,我唔會要好多金好多鑽,買呢啲嘢我通常都會唔見。自己仍好Enjoy做Artist那種成功感,但今日的我,覺得自己個世界大咗好多,以前點會諗咁多嘢,睇單新聞睇完就算,依家會諗好多,會諗背後的社會問題,人生閱歷豐富好多。」
 
■蔡楓華復出開演唱會,盧敏儀夫婦當初受盡白眼,至今天的成功一點也不容易。
■蔡楓華復出開演唱會,盧敏儀夫婦當初受盡白眼,至今天的成功一點也不容易。
■蔡楓華重踏舞台,全城關注。
■蔡楓華重踏舞台,全城關注。
■盧敏儀貼錢幫蔡楓華,希望佢重新投入社會。
■盧敏儀貼錢幫蔡楓華,希望佢重新投入社會。
 
■盧敏儀認為蔡楓華多年來的風雨,令人心酸。
■盧敏儀認為蔡楓華多年來的風雨,令人心酸。
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.