PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

紅館開騷群星撐場 孖郭富城勁歌熱舞 張智霖:一定會全力以赴!

2011/02/21 08:48:06 網誌分類: 娛樂
21 Feb

        常說,香港歌手要視紅館舞台為最終目標,是的,站在台上接受萬多位歌迷擁戴,是一種肯定,入行20年的張智霖(Chilam)將於下月26及27日在紅館開其個人演唱會,作為舊戰友,我為他感到興奮。這個第一次,Chilam話明要全力以赴,把最好的送給觀眾,又苦練舞步,跟草蜢、郭富城勁歌熱舞,噱頭十足,還夾定日子推出新唱片,當中包括親自填詞《反斗奇兵》一曲,是給兒子的信,爸爸的心底話確實夠窩心。

主持:黃柏高
統籌:林永匡
協力:彭燕燕、袁東亮
化妝:HettyKwong
髮型:SamPan@HairCulture
服裝提供:ExI.T
場地提供:Tott'sRoofTerrace@Excelsior

        首度踏上終極舞台,Chilam不容有失,整個班底都是一等一的,說真的,一個成功的演唱會,從節奏、編排至樂隊每一Part都很重要。

        「兩年前推出《你太善良》時已想在紅館開騷,但檔期太Full,反而今次時間夾得好好,開演唱會前會出碟,加上部電視劇《魚躍在花見》,宣傳方面唔會太擔心。講真,我份人唔衰得,演唱會班底要最好,GaryTong擔任BandLeader,佢玩琴好出色。張叔平負責形象、ChrisChoi排舞、靚仔Jacky做導演,每個單位都好強,自己都好放心。這次主題是《我係外星人》,舞台設計可以玩得盡啲,視覺空間可以好誇,我自己好鍾意外星人那種神秘超自然的故事。」

        嘉賓夠驚喜

        張智霖是多產藝人,既要拍電影、拍電視劇,又要唱歌登台,經典作品數之不盡,這次開騷,Chilam說要傾盡全力,也會請來昔日合作的拍檔當嘉賓。

        「嘉賓?有好多,只可以透露有草蜢同舞台王者郭富城,其他的唔講住,但一定夠份量同有驚喜,阿王講到明已攞假,任我安排,做朋友,佢哋真係好好,今次我會勁歌熱舞,又草蜢又阿王,我都要排Part勁舞玩下,講真,我唔跳啫,唔代表我唔識。經典作品有好多,一定會唱Paco你當年幫我揀的《祝君好》、《西關大少》主題曲《相愛無恨》等,全部都係好Hit。」

        演唱會特訓

        演唱會是Solo表演,要獨力孭飛三小時絕不簡單,體能訓練更要認真考量,少點氣力也不行,張智霖說他已安排體能特訓。

        「演唱會唔同登台,體能上真要苦練一下,已請教練安排餐單和訓練,希望自己狀態可以更好,亦會注重飲食。歌手上台,把聲很重要,要小心保護把聲。開會時,有很多意見,大家都知道,演唱會口碑好緊要,希望會再做PartII,張叔平好得,佢唔會太花巧,只會令我更好,唔會話突然變咗第二個人,穿TUXEDO(燕尾禮服)呢個建議唔錯,我會同阿叔講。」

        給兒子的信

        今時今日,開演唱會的,例必順勢推出新唱片,張智霖不例外,唱片將於三月推出,當中更有他首度執筆填詞的作品。

        我記得你講過,今日仲有人肯攞錢出嚟出廣東唱片,係好難得,我覺得自己好幸運!演唱會主題曲《冧爆你》MarkLui幫我搞,林夕填詞,好正,旋律好好,夕爺的詞直頭攞你命。還有好多音樂人合作,伍樂城、GaryTong,個個都好出色。有新嘗試,自己填詞《反斗奇兵》,可以話係寫畀個仔,歌詞好感動的,其實自己真係好開心,好感動,有個小朋友,生活唔同晒,我花了兩年時間陪伴佢成長,當中感受好深,兩年真係好奢侈,你聽下,你會被感動。」
        
 
■Chilam首踏紅館舞台,自問唔衰得的Chilam,演唱會班底當然要最好。
■Chilam首踏紅館舞台,自問唔衰得的Chilam,演唱會班底當然要最好。
■喜歡超自然神秘故事的Chilam將以《我係外星人》為演唱會主題。
■喜歡超自然神秘故事的Chilam將以《我係外星人》為演唱會主題。
■演唱會前有電視劇《魚躍在花見》播出,人氣自然有保證。
■演唱會前有電視劇《魚躍在花見》播出,人氣自然有保證。
 
■Chilam花了兩年時間陪伴囝囝成長,好奢侈但感受好深。
■Chilam花了兩年時間陪伴囝囝成長,好奢侈但感受好深。
■Chilam已請教練安排餐單和訓練,希望狀態更好。
■Chilam已請教練安排餐單和訓練,希望狀態更好。
回應 (1)
我要發表
2011/02/27 01:00:11 回覆

曾俊華犯咗為政者大忌:不患寡而患不均!
第一,他犯了原則性大錯,今次政府係還富於民,係人都有份,
李超人都有份,除咗十六萬公務員和教師。
第二,他話公務員每月退休金可以食到老死,這同今次政府係還富於民無關!
佢最大既問題係做製造廣大市民同公務員之間的矛盾。
今次3月6日遊行係佢攪出來, 外國人如果因此而覺得香港社會不穩定都係佢嘅問題。
第三,今次係人都有錢分,公援人士出和老人生果金雙糧,MPF每人注資6千元,
但今次佢剩係唔比16萬公務員和教師,他即係今個財政年度懲罰佢地每個月小收500元,罰足12個月。
第四,如果他話公務員每月退休金可以食到老死,係政府最成功嘅制度,
由於政府推行MPF制度令每人都輸錢,退休金唔可以食到老死,
政府做錯咗,所以注資6千元以作補償。
第五,根據基金條例,去買基金人士必須透過專業人士幫你分析才可以去買。
但MPF基金就要一大班盲毛兼無專業人士幫佢分析便要佢地自己去買,根本係犯法,
所以3月6日應該所有人都出來遊行。

user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.