PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

《我愛HK》成票房No.1  曾志偉:一定要拉隊謝票!

2011/02/14 08:48:37 網誌分類: 娛樂
14 Feb



        農曆賀歲猛片中,我首選曾志偉執導的《我愛HK開心萬歲》,大堆頭演員陪你過年大派笑彈,戲院內外總是笑聲不絕,人人讚好。是的,口碑很重要,還未入場的你,真要抽空支持,電影上映兩星期票房已衝破2,000萬元(截至本周日)成票房No.1,作為監製的志偉坦言這次是繼《最佳拍檔》後又一佳作,為答謝觀眾支持,四出拉隊謝票,每次例必有驚喜,今天更百忙抽空跟我細訴他那份「香港情懷」。

        主持:黃柏高
        統籌:林永匡
        協力:彭燕燕、袁東亮
        場地提供:板獎火鍋(訂座電話:23676680)

        曾志偉說電影賣的是人情味,去年賀歲檔有《72家租客》,今年有《我愛HK》,兩片都以80年代港人發憤圖強、左鄰右舍的團結精神為本,那份情懷贏盡共鳴。

        「港人在菲律賓遇難,推動我開拍此片,始終過去的就由它過去,放下悲傷向前望,日子總要過,這是繼《最佳拍檔》最開心一次,要鼓勵港人繼續撐住。取材屋邨,是要人唔好忘本,其實香港好多有錢人都係草根出身,屋邨長大,以前中學未畢業唔緊要,你肯做就得,藍領捱到白領,又或者打三、四份工養家,左鄰右舍互助團結,但今時今日,唔好話隔離屋,一家人想傾多句都唔得,班細路成日攞住部遊戲機,你坐喺度要send短訊嗌佢食飯嘅,問你怕未?」

        阿緊好戲

        又一次碌爆人情卡,大堆頭演員分演每個小故事,囊括老中青觀眾,曾志偉激讚馮粹帆寶刀未老。

        「去年《72家租客》有張學友,今年有九哥九嫂(梁家輝、吳君如)坐陣,觀眾好鍾意睇佢哋,好似有場戲要君如用條脷舐iPhone,笑爆全場,君如就係咁正,度到啲笑位唔會自私收埋。阿緊(馮粹帆)就唔使講,你知嘛,當初佢收到劇本,只係拋低一句『哦,做老嘢呀。』我以為佢唔鍾意,到埋位就知,佢交足戲,扮鬼那場戲係特意加的。林欣彤、李治廷就係因應不同年齡層觀眾加入,個個都做得好好。」

        香港電影

        人人說港產片難做,無他,觀眾永遠首選卡士製作高幾班的西片,為引起觀眾注意,曾志偉不惜使出80年代撒手鐧,跟競爭對手互數互窒。

        「唔知幾時開始,賀歲檔會上演吸毒、打打殺殺的片種,賀歲唔係應該笑咩?《我愛HK》揮贏兩部魔法西片,係贏口碑,所以要跑圈謝票,多得傳媒個個睇好,你睇我同百鳴(《最強囍事》監製)企出嚟互窒互寸都係想引起話題。拉隊踩場那天,我見佢塊面黑晒,幾過癮,其實80年代好興呢套,嗌嗌下,班觀眾就會唔記得有其他電影,係可以雙贏。今時今日電影真係好難做,以前就話4日定輸贏,今日只得4個鐘,見你唔得就cut場次,cut剩日場同夜場,大院變細院,點做?不過咁,電影票房係嗌返嚟,去年《72家租客》收3500萬都係嗌返嚟,係周邊氛圍效應。」

        望子成龍

        有誰不是望子成龍,曾志偉亦然,女兒曾寶儀是台灣名嘴之一,兒子曾國祥已是新晉導演,說到兒子從場務做起到今天獨當一面,志偉不自覺笑起來。

        「個女係靠自己上,我介紹佢去幫主持寫稿,最好係咁,從低做起,連稿都唔識寫,點做主持?如果你見我倆父女同場主持,那個騷一定係無錢收的。個仔入行,我介紹佢去幫陳可辛做場務,係電影最辛苦最多嘢做的崗位,但勝在多嘢學,估唔到佢enjoy,過到第一關,佢就去當副導演,可惜佢拍culture片,我拍商業片的,所以合作唔到,哈哈,呢個講笑啫。老實講,我睇過《戀人絮語》覺得唔錯,如果佢唔係我個仔,我會搵佢開戲,但佢唔肯,話唔想被人話我貼錢佢開戲,呢個仔都幾硬淨,明明無錢入油,畀錢佢都唔要,話不如你搵嘢我做啦,點都好,我會支持佢。」     
 
■曾志偉執導的賀歲片,在農曆新年期間叫好叫座,贏盡口碑,除了因為演員陣容強之外,最重要的是電影充滿香港情懷。
■曾志偉執導的賀歲片,在農曆新年期間叫好叫座,贏盡口碑,除了因為演員陣容強之外,最重要的是電影充滿香港情懷。
■君如與家輝攜手發放笑彈。
■君如與家輝攜手發放笑彈。
■林欣彤(左)首次演戲,表現令人滿意。
■林欣彤(左)首次演戲,表現令人滿意。
 
■志偉與黃百鳴互寸互窒,無非想引起觀眾注意。
■志偉與黃百鳴互寸互窒,無非想引起觀眾注意。
 
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.