回來啦

2011/03/18 22:30:04 網誌分類: 學習
18 Mar

教院既堂上晒, 等做功課等畢業……

好開心英文個指導老師話我課堂管理好好。中文未有機會, 下星期先開始玩~

見到個細路畫畫功用心, 又pro, 簡直係漫畫家黎架! 我都唔想鬧佢上堂畫畫, 只收左話:「好靚, 我可唔可以拎返屋企影左幅畫佢, 聽日俾返你? 」佢昨日話可以呀。今日lunch時我同佢講「影左啦, 還返幅好靚既畫俾你」, 於是佢話「今日又畫左幅, 邊個 (機械人公仔) 靚d?」佢既公仔有一個風格, 一睇就知同一系列, 對小四學生黎講相當高難度, 我可以話拍馬追唔上; 今日個公仔有紫色, 係紫葯既紫, 所以最鐘意。

小朋友開心, 我又開心。見佢中文堂 (我睇中文老師教)都冇玩反抗, 相信係因為佢對坐佢隔離既我多左信任。

要想下d小組活動同畫畫活動, 令佢同埋個autistic既小朋友都投入、開心上課。

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..