擺脫懶音說話訓練

2011/05/15 16:10:50 網誌分類: 學習
15 May

http://www.my.org.mo/home/?uid-5-action-viewspace-itemid-2045

黃汗寒狼

係呢條黃巷既巷口度、有一隻狗,佢個名叫做黃汗寒狼,大家或者會覺得好奇怪,點解呢隻狗會有一個咁得意既名呢?講起上黎,其實係有段古既。

話說係西方有一個叫做黃汗寒狼牛牙雅夏蝦既國家,呢個國家既人都好鐘意養狗既,但係佢地飼養 狗所用既食料同我地東方人所用既唔同,原來佢地係用寒光慣關所出產既旱巷糠黎飼養既,養大既狗都好靚同埋好強壯,而且都以好高昂既價錢吸引倒外地既人到來 選購,其中以押黑乞國很肯國新身生國突特國能單籐國深竺宿學惡確國等燈燈等國塞室色塞國既人最多,而頭先我地所講既個隻黃汗寒狼昂貴既狗, 就係呢個國家所出產既。

 

(由於不同的字典有些字有不同聲調, 而一字可以多音多調, 現在不標調)

http://humanum.arts.cuhk.edu.hk/Lexis/lexi-can/

黃:wong

汗: hon

巷: hong

寒: hon

狼: long

或: waak

得: dak

講: gong

鍾: zung

黑: hak

乞: hat

很: han

肯: hang

新: san

身: san

生: saang

突: dat

特: dak

塞: sak

室: sat

出: ceot

產: caan

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..