高鈣食譜

2011/05/24 17:51:24 網誌分類: 飲食
24 May

呀媽話佢骨質疏鬆, 要食d高鈣野。今朝醒唔起, 可能佢話想買豆腐係呢個原因, 我又意識唔到d豆腐對佢黎講係定心丸喎... 咁佢自己蒸d魚仔, 二哥又話想今晚只食我整既野, 於是呀媽拎左d冷飯同d魚仔去大哥屋企自己食晚飯。

呢個結局好差...

聽日同以後唔想要咁既結局, 我呢個編劇要做返d手腳... 準備d高鈣食譜~

http://www.anlene.hk/htm/recipe_testing.htm 呢個高鈣奶粉既網站有d簡單既高鈣食譜, 但係呀媽又怕肥, 應該唔會食雪糕呀乳酪果d, 又可能乳酪會食少少掛... 但相信佢會因為價錢而唔食囉。剩返個「杏仁奶糊」, 等我遲d試下整先。


杏仁奶糊
(以三碗份量計)
主要材料:
龍皇杏    200g
水      6杯
冰糖     100g
高鈣奶粉 50g
白米     1/2杯
水      1/2杯

做法:
  • 白米洗淨,白米和水1/2杯浸2-3小時,用攪拌機攪成米槳,隔喳,留水備用;
  • 杏仁洗淨浸30分鐘,加4杯水分數次放入攪拌機攪成杏仁漿,隔喳;
  • 以兩杯水煲滾,加入杏仁水及安怡高鈣奶粉同煮,用慢火加熱,且不停地攪拌至滾起,加糖拌勻,然後分數次加入白米槳攪拌至呈糊狀,即成。」
另外有個網有成個晚餐:

「雲耳冬菇蒸鱸魚
宮保雞丁
瑤柱芥蘭
豆蓉白飯
西米香芋露」
等我選材取捨下先...

原來銀魚可以同韭菜一齊炒蛋架!
蠔油菜心又有鈣~
可以煲紫菜豆腐瘦肉湯...
茄汁黃豆炆豬柳又得~
菠菜係咪易結石呢? 都係唔好亂煮la。

http://tw.myblog.yahoo.com/a0910008345/article?mid=-2&next=25267&l=a&fid=32 有個「
黑芝麻核桃粥」食譜:

材料:黑芝麻30g、核桃10粒、糙米60g、黑糖10g、枸杞子15g
作法:
1.先將核桃洗淨切碎,糙米洗淨後用沸水750cc泡30分鐘,使軟化易煮。
2.將所有材料連同糙米所泡的沸水(因營養流失在水中,倒掉可惜),一起入鍋煮至熟爛,當早餐或點心皆適宜。」

原來豆腐既功用係咁:

http://www.tladyu.com/jf/ysjf/20110514840_2.html

「减肥原理:豆腐是非常受日本女性欢迎的食物,这是因为豆腐能促进身体代谢、预防便秘有效的、使肌肤更加润泽透亮、还有助加快脂肪的燃烧。所以,豆腐无疑就是减肥美容的超级食品之一。」

 

即是下次要買既野有豆腐、龍皇杏芥蘭、韭菜、菜心、瘦肉、雞肉、紫菜、豬柳、核桃...



回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..