咖喱魚蛋煲薯仔 (60款懶女生懂做的小菜 第二輯---1)

2011/05/25 22:55:44 網誌分類: 60款懶女生懂做的小菜 第二輯
25 May

好緊張呀好緊張呀!

唔係學既小雲講野, 而係我聽日會收到死亡通諜, 因為某考試既成績會出?

又或者後日或大後日先收到, 睇佢寄得快唔快。

仲有件事令我緊張, 擾亂晒再買隱形眼鏡既計劃, 因為今日選左「60款懶女生懂做的小菜」裏面其中既一d問二哥聽晚食唔食, 俾佢ban左好多ideas...

佢提到「咖喱魚蛋煲薯仔」, 咁我再開始第二輯既「60款懶女生懂做的小菜」先得la!

----------------------------------------------------------------------------

原來維基百科有食譜...(不過裏面有錯字漏字)

(http://zh.wikibooks.org/wiki/%E9%A3%9F%E8%B0%B1/%E5%92%96%E5%96%B1%E9%B1%BC%E8%9B%8B)

材料
  • 炸魚蛋............24粒
  • 洋蔥粒............1湯匙
  • 蒜茸..............1湯匙
  • 咖喱粉............1/2茶匙
  • 咖喱膏............200亳升
  • 椰醬..............1湯匙

 

調味料鹽、砂糖及胡椒粉..........各適量
做法
  1. 魚蛋飛水(去水),洗淨,瀝乾。
  2. 以慢火燒熱少許油,爆香洋蔥及蒜茸,加入咖喱粉炒至滲出咖喱香。
  3. 注入清湯以大火烋滾,加調味料及咖喱膏拌勻,加入魚蛋,煮滾後轉慢火煮魚蛋漲。
  4. 拌入椰醬,蓋上,熄火,將魚蛋浸3小時或以上至入味便可享用。

烹調須知

咖喱必須以慢火炒香,汁料才更好味。大火則易燶。若將魚蛋冷藏浸一晚,食時翻熱,會更入味。想更辣,汁料中可加入指天椒粒同煮。

----------------------------------------------------------------------------

 

咁加埋d薯仔就係咖喱魚蛋煲薯仔~

二哥話d薯仔唔使點搞, 就照佢說話la, 因為佢係target audience =.=

 

聽晚仲會有

自製照燒汁雞翼 (60款懶女生懂做的小菜---53)

同埋照燒汁豬扒、蠔油生菜豆卜...

而午飯會有:

青瓜蘿蔔雲耳炒、舊既豬扒 =.=

會學整 蕃薯糖水

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..