計劃每餐的哲學

2011/05/26 11:09:50 網誌分類: 哲學
26 May

其實需要運用加減乘除和記憶力去完成使命; 若你沒有記憶力, 至少還要些組織力去把材料名稱放進手機裏。

路線, 你也要有個明確印象: 到哪兒可以買到甚麼呢? 價錢哪兒比較合理? 物品哪兒質素比較高?

然後, 當你找不到你已計劃好要買的東西, 你就需要「執生」, 看看貨架上有甚麼食材/ 已預先醃好的東西可以局部或全數取代計劃好的菜……而在某些食品買多些就可以平均地便宜一點的時候, 你得要買多點, 明天就不用上街了。

特別留意平時比較昂貴的東西有否做特價, 有就先搶購, 再想想下一步怎樣做……

而買了食材, 你還要分配時間去烹調每項菜式, 這又要包括做飯的時間、哪個鑊和哪個煲有空檔, 先做哪樣菜不影響之後的菜的美味, 還要估計煮食爐是否都可以順利工作。

二哥說不要向高難度挑戰, 不如我先不理會醬汁怎樣調製, 而先去買現成的, 再於煎煮蒸的時候多放心力。一定會成功的! (終有一天)

 

備註:

果然還沒收到某考試的成績~ 我向來比其他人遲收到, 在於姓氏的字母排在最後……

回應 (3)
我要發表
ivina
ivina 2011/05/26 20:48:40 回覆

但係呀爸呀媽同二哥唔會食~

唔健康。

=.=

呀爸唔食西點既~

2011/05/26 14:54:53 回覆

我建議你學整 6) 心太軟朱古力蛋糕

心太軟朱古力蛋糕 + Vanilla 雪糕, 一起吃時, 蛋糕熱, 雪糕冷, 有冰火

 相溶的快感, 不妨一試, 保證二哥讚不絕口.)

材料:(3個分量)

(A)朱古力餡漿

牛奶 27克

淡忌廉 34克

拔蘭地 半湯匙

黑朱古力 68克

(B)朱古力蛋糕

糖 38克

發粉 3克

麵粉 90克

軟牛油 113克

雞蛋 120克

黑朱古力 113克

做法︰

1. 將材料(A)中的淡忌廉及牛奶加熱後,依次序倒入黑朱古力及軟牛油拌勻,最後加拔蘭地拌勻備用。

2. 在錫紙杯內均勻塗上油備用;將材料(B)中的糖及雞蛋拌勻,朱古力則隔水攪至溶解並加入軟牛油拌勻,然後分數次倒入蛋漿內攪拌,再篩入麵粉及發粉拌勻。

3. 將材料(B)朱古力漿唧在錫紙杯的底層及打圈唧滿外層,然後把材料(A)的朱古力餡漿唧入中間空心處至三分二滿即可。

4. 預熱焗爐至180℃,焗十分鐘即成。

貼士︰

1. 必須購買烹調用的朱古力,用一般食用朱古力,會影響朱古力漿的細滑度。

2. 焗爐必須先預熱,溫度及時間必須依足指示。

參考網站:

http://the-sun.on.cc/cnt/lifestyle/20090909/00479_001.html

ivina
ivina 2011/05/26 12:05:58 回覆

我都唔知點算好...今朝呀媽又買左餸, 咁多餸...過晒二哥話既80蚊~

雖然今日唔會煮得晒, 但係我聽日計唔返聽日d餸幾錢, 我數學勁差呀!

我唔想計幾多錢la >0

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..