如果所有工作薪金一樣……

2011/06/03 09:54:43 網誌分類: 哲學
03 Jun

我會先做畫家。玩夠了就去社福機構幫助大家, 然後大概也是會想做小學教師的, 因為要幫助小朋友面對公開試, 與這死制度抗爭...(自信要從小培養) 努力帶引他們, 讓他們不怕公開試, 學會應付公開試, 即使跟我一樣在會考高考失敗, 至少他們還能跟我一樣可以大學畢業, 可以拿a拿b的- 只要堅持。即使世上所有人仍然在意他們會考和高考成績, 而不在意他們在大學的a和b, 我仍然會請我的學生們繼續因為有a和b而自豪, 其他人怎樣看自己, 怎如大學教授們眾多的讚美? 至少還有大學教授的讚賞和鼓勵。這麼人們繼續以會考和高考成績來看我的學生的話, 我的學生仍然是自信的, 因為世人不如大學教授, 得世人讚賞不如得大學教授讚賞。

明天去面試了……下星期也有小面試。今天看見一份短期合約的工作, 又有一份特殊學校工作, 都要應徵! 機會不是經常有的, 不嘗試肯定甚麼都沒有。我不要甚麼都沒有, 因為, 我自信。我相信自己會找到點東西的……

回應 (2)
我要發表
ivina
ivina 2011/06/03 16:12:49 回覆

ok! 我一定會好好休息呀~ 因為我成日打哈欠 =.= 中學時有d老師唔鍾意我就係因為呢個物理上既原因: 我都唔想既。睡得再多都會咁~

2011/06/03 12:42:32 回覆

可以將自己的興趣變成一門生意,其實係件好開心既事,不過要完全實行真係唔容易(自己做緊有深切感受)。要全只為興趣,賺既錢未必夠多夠生活。要為生活賺多d錢,就好難只做你有興趣既野。呢樣野係我呢幾個月體會返黎既!

anyway, 祝你面試成功!今晚要有充足既休息啊!

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..