PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

龍年齊發光發亮 蘇永康強攻大中華 任賢齊個唱玩電影感

2012/01/16 10:01:51 網誌分類: 娛樂
16 Jan

        2012年剛開始,任賢齊已努力在樂壇上力爭上游,繼剛推出的《不信邪》專輯外,2月18及19號亦會在紅館舉行《神魔人》世界巡迴演唱會,可能拍電影多了,小齊連構思演唱會概念亦充滿電影感,「Rundown排到好似一部戲咁,故事由不安到解決至重現美好將來,發揮人類互助互愛的團結精神。」加上個唱由五月天班底去製作,連蘇永康聽畢亦拍爛手掌,大表期待。問到剛成為大岳娛樂首位藝人的康仔有何龍年大計,一臉信心滿瀉的他說:「會出一張高水準嘅國語唱片,始終大中華市場好重要。」

主持:黃柏高
統籌:林永匡
協力:廖思慧、袁東亮
場地提供:海王潮州樓(23666663)

        小齊是一位我好欣賞的歌手及演員,能同時兼顧影壇及歌壇的藝人不多,難得小齊兩者兼容之外亦非常成功,實在可喜可賀,對於即將舉行的巡迴演唱會有何賣點及特色,小齊由主題開始慢慢告知讀者。

        小齊:「演唱會叫《神魔人》,因為有傳2012年係末世紀年,大家都覺得好不安,所以借呢個主題去講述,喺神魔人共存嘅世界,無魔法同神力嘅人類好渺小,但我相信只要大家團結,努力為將來用心去做,人絕對能勝天的,整個構思都希望鼓勵大家為夢想而努力,今次演唱會由五月天班底去製作,Rundown排到好似一部戲咁,另會再拍一啲Visual嘅片段放喺大銀幕播。」

        康:「聽到Rundown又五月天又拍片,眼前即刻有兩個字出現,就係──燒錢,製作費真係不計成本,好厲害。」

        小齊:「今次製作成本以50場計算,所以製作費可以Share50場,成本降低好多。」

        劇本式Rundown

        Paco:演唱會構思好吸引,但怎樣將故事跟歌曲串連?Styling方面又會如何配合?

        小齊:「好幸運,之前唔少成名曲好似《對面的女孩看過來》係開心嘅,《心太軟》好溫馨,而《傷心太平洋》就好man,排Rundown就好容易排到一個故事,一班人開始面對一個挑戰,中間加啲溫馨元素,再慢慢變得振奮,突然Boom一聲,一個光明同美好嘅將來呈現喺大家眼前。」

        康:「可能小齊之前拍好多戲,所以將好多電影嘅思維放落演唱會入面,睇完佢演唱會就如睇完一部戲咁。不過,一個電影性咁強嘅演出,服裝必定要努力去諗,要切合劇情、歌曲同主題唔容易㗎。」

        歌影雙棲

        Paco:恭喜成為大岳娛樂經理人的小齊,但同時亦好肉痛,好似從我身上切走了一塊肉般,因為小齊簽下的首位藝人就是我的多年戰友蘇永康,不過,我是真心替兩位高興,2012年均有一個新開始。問到龍年大計,阿康將會唱歌拍戲同步並進,在此預祝他成功。

        康:「剛簽小齊嘅時候,佢叫我拍多啲戲,同埋要做一張好嘅國語唱片,點知去年突然從天而降一首《那誰》,計劃即刻有變,返嚟香港市場先,但今年真係要做國語專輯,始終大中華市場好重要。另外就係拍電影,下個月將會去新加坡拍戲,演一個我無辦法接觸到諗法嘅人,就係做一個病態賭徒,不過,新加坡電影規限問題,我唔識食煙又唔可以飲酒,點可以去演繹一個賭徒嘅神態?所以我做咗好多資料搜集,希望演好呢個角色。」              

 
 
■蘇永康去年憑一首《那誰》,紅爆樂壇。
■蘇永康去年憑一首《那誰》,紅爆樂壇。
■距離龍年還有一個星期,小齊與康仔已大談來年大計,前者將舉行個人巡迴演唱會,後者亦準備推出一張國語唱片。
■距離龍年還有一個星期,小齊與康仔已大談來年大計,前者將舉行個人巡迴演唱會,後者亦準備推出一張國語唱片。
 
■小齊個唱的宣傳海報充滿電影感。
■小齊個唱的宣傳海報充滿電影感。
回應 (1)
我要發表
2012/01/17 04:53:40 回覆

希望鼓勵大家為夢想而努力 !

user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.