PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

等備四年成果 萬子出山拍《懸紅》 馮志強導演:要笑爆全場!

2012/06/18 08:45:15 網誌分類: 娛樂
18 Jun

        電影有種魔力,能讓人瘋狂愛上,編劇出身的馮志強全情投入電影世界,從劇本創作至尋找投資者,過去四年努力追夢,說到自家首部爆笑喜劇《懸紅》,馮導演說要感謝演技超班的萬梓良出山相助。今天有請馮導演和萬子哥親述拍攝喜樂,並在此預祝《懸紅》票房大賣。

        主持:黃柏高
        統籌:林永匡
        協力:彭燕燕、袁東亮、龍婉琪

        我深信《懸紅》一定得,過去四年,我一直努力為馮志強牽引投資者,過五關斬六將,電影終能面世。

        馮:「幾經波折先可以開拍《懸紅》,靈感來自警方網頁的懸紅通緝,好似早前懸紅90萬捉拿旺角鏹水犯,當時我曾有衝動去嘗試捉犯,亦激發我寫這故事,內容講述阿澤是一個靠懸紅為生的人,追查疑犯時遇上飾演兩父女的萬子哥和Fiona(薛凱琪),當中發生好多錯摸和危機。」

        萬子讚不絕口

        眾所周知,萬梓良演技絕頂口才了得,今回復出香港影壇,接受新晉導演馮志強的改造,以全新面貌示人,說到這次初體驗,萬子哥有讚冇彈。

        萬:「拍《懸紅》非常辛苦,因為導演從來唔聽我意見﹗每次跟他討論場口或徵詢他意見時,導演總會話『得㗎啦,你咁多經驗,你演啦,我絕對有信心﹗』當時我心諗,係咪是但應酬我?後來我發現他將所有時間同焦點放在Fiona和杜汶澤身上,努力跟他們溝通,利用無聲勝有聲的招式去誘導我配合兩個反斗星﹗導演係一個好有認知,好識感恩及謙虛的人,記得新年他傳短訊給我:「萬子哥,好衷心多謝你喺2011年,選擇接拍一套由一個不見經傳嘅導演所拍攝嘅電影,我衷心感謝你,祝你新年快樂。』我覺得時下年輕導演能有如此謙遜,實在好難得﹗雖然導演將來嘅成就仍然係未知之數,但我認為佢能夠以《懸紅》作為起步點,係一個GoodBeginning。」

        馮:「好多謝萬子哥由開始到拍攝,直到依家拍攝完畢,開始宣傳活動仍然非常支持《懸紅》以及我。我之前成日諗,呢套戲係萬子哥復出頭炮,我應該點樣安排佢出場先夠特別,最後我安排佢戴『大眼仔』出場。初初大家都非常詫異亦好疑惑萬子哥究竟肯唔肯,最後佢第一句竟然係問咩係『大眼仔』而唔係否定我嘅建議,我覺得實在非常難得。」

        薛凱琪有驚喜

        杜汶澤演喜劇夠格,薛凱琪則是驚喜,估不到她的喜劇細胞豐富,舉手投足都能引人發笑,就連經驗老到的萬梓良也對她刮目相看。

        萬:「我覺得杜汶澤與Fiona非常勤力、落力及賣力,雖然只係第一次合作,但我覺得同佢哋好有緣份,特別係飾演我個女嘅Fiona,記得第一次見面時,佢已經叫我做爸爸,唔係萬子哥,證明佢投入套戲,投入角色,我非常欣賞。其間,拍攝一段父女情深的場面時,佢更拿揑得非常好。其實早在杜汶澤拍電視劇時我已經有留意佢,當時佢真係名不見經傳,但我相信佢將來會有一番作為,結果佢拍電影成名。拍攝期間,我有留意佢,發現佢好有即興思維,我認為係好事,但一定要事先同導演溝通,否則出咗鏡,或者收唔到音都無用,但我相信佢嘅演出會愈來愈好。」

        馮:「Fiona係一個幅度好大嘅女演員,演藝細胞非常旺盛,可以大喜大悲,而且佢有一個特質,就係當其他人做某啲演出時會有好討厭嘅感覺,但佢做反而好搞笑,而且佢係一個好勤力嘅演員,基於佢唔識睇中文,每晚都會叫佢媽咪讀一次畀佢聽,方便佢寫低拼音,而我同杜汶澤就試過好幾次趁佢放低劇本行開時,偷偷改佢啲拼音,笑爆全場。杜汶澤方面,我哋今次特意加咗動作嘅場面畀佢,佢不但出乎意料之外地表現得非常好,記得某場佢一打七嘅場面仲打得似模似樣,兩Take已經OK﹗」
        
 
■馮導演首部喜劇,正好是萬子出山之作,二人講明要笑爆全場。
■馮導演首部喜劇,正好是萬子出山之作,二人講明要笑爆全場。
 
■萬子與Fiona在戲中飾演父女,萬子更大讚這個「女兒」有演技。
■萬子與Fiona在戲中飾演父女,萬子更大讚這個「女兒」有演技。
 
 
■萬梓良
■萬梓良
■馮志強
■馮志強
 
回應 (2)
我要發表
2012/06/19 03:00:14 回覆

多謝哂你 !!

2012/06/19 03:00:03 回覆

多謝哂你 !!

user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.