KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

懷舊系列

2007/07/27 01:34:00 網誌分類: 親情
27 Jul

 

 

我的成長在五六十年代的香港, 我早年的活動範圍不離中西區, 去到銅鑼灣維多利亞公園, 已算旅行兼遠足了o

 

後來年長些去到維多利亞公園,足球場. 揾一個叫忌亷的工作人員, 成班小朋友俾五皮嘢(可能是两皮, 己記不清了)就可租塲踢波了o(小朋友根本边識填表申請吖, 俾黑錢玩, 相當自然!當時又冇廉政公署, 就是如此!)

 

我住在石塘咀晉成街十七號二樓, 電話四六二七零六o

 

電話是吾母當年, 應佢表哥吴君炳(牙医)幫佢眼睇女婿, 佢知人係電話公司做,就打秋風, 叫人代申請電話, 於是我家就成了全條街最先有電話的一家o(後來佢表哥的女兒也嫁了那在電話公司做的人, 終生無憂, 直至退休!電話公司當年乃最穩陣的公司, 不似俾李澤佳收購後的電訊盈科咁乞人憎!)

 

電話一直本家獨有, 直至有一日十八號做裁縫的盲仔(綽号)兼收外圍字花, ,馬纜, 居然用黑錢駁了一條分線俾佢o結果在吾母抗議下, 取消了事o

 

當年是有錢駛得鬼推磨的年代, 電話要收片, 掃街要收片, 所有上鬥服務的人都收片, 真係十分黑暗也o

 

警察收片, 黑社會收片, 真係見慣不怪也o(最近名校老師收片, 成了社會大新聞o以前小學教席, 校長一樣收片, 公開的秘密也o名校入學申請, 捐乜捐物, D教會有規有矩, 真係做工唔駛送禮, 咁就奇了!)

kr_bird_friends1.gif

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?