PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

各路笑匠齊出招 君如毛姐埋牙鬥戲 谷德昭:觀眾一定睇得開心!

2013/01/21 10:12:28 網誌分類: 生活
21 Jan

        農曆新年最緊要開心,今年賀歲檔猛片如雲,我獨愛黃百鳴出品、谷德昭主理的《百星酒店》,能沒頭沒腦的笑餐飽,確實開心,看一下陣容,齊集各大門派笑匠,吳君如、毛舜筠、鄭中基、葛民輝等,保證笑爆,今天請來谷德昭導演作客,告訴我拍喜劇的要點,分享拍攝點滴。在此預祝電影旗開得勝!

        主持:黃柏高
        統籌:林永匡
        協力:彭燕燕、袁東亮

        一部喜劇要成功,劇本題材不容有失,笑彈充足還要孭飛演員檔期配合,谷德昭導演這次能夠把喜劇界班頂尖演員會聚一起,無非想入場觀眾的情緒每隔數分數爆發一次。

        「跟黃百鳴老闆談過很多題目,首先要知的是,賀歲片的卡士很重要,我們想找一班喜劇演員去演,以往大堆頭的喜劇,很多演員都未必真係識演喜劇,但有卡士就難度檔期,究竟點可以讓他們集中去演?出埠搵個地方困住成班人就最好,要多謝千島湖洲際酒店全力支持,借間超豪酒店作拍攝主景,我們把故事集中在酒店內發生,以往拍酒店都係出入大堂住房泳池,今次就直奔酒店內部,從員工出發,你會見到酒店職員的飯堂和四通八達的通道,找來鄭中基演大堂經理,吳君如做執房阿姐,毛舜筠演魔鬼上司,他們每日面對不同身份的賓客,詹瑞文、熊黛林、葛民輝、吳千語等,每個都是獨當一面的,能把他們聚在一起,肯定笑料百出。」

        君如vs毛姐

        能集最強喜劇演員班底,谷德昭坦言有點壓力,編排角色戲份更要小心慬慎,慶幸埋班兩日,演員各自調節,豐盛角色之餘,又能跟對手互擦火花,就好似二十年沒合作的吳君如和毛舜筠。

        「觀眾好似成日見到君如和毛姐做戲,但她們對上一次有合作係二十年前第一集《家有囍事》,《大丈夫》都只係過鏡。今次花盡心思在劇本上,我形容《百星酒店》係集各大門派獎門人一起,你知嘛,喜劇有分上下把,究竟邊個上把邊個下把?邊個有嘢可以攞走?邊個出第一拳而又邊個出去擋,演員會問的,毛姐係要一早拎劇本,要好清楚肯定角色造型,一去到化妝間就好似虎度門咁,上妝後變成戲中的魔鬼上司,黑起塊臉,令到化妝室氣氛僵硬;君如就完全唔同,唔係唔勤力,佢好清楚知道自己做乜,鍾意臨場執,睇對手出咩招再去交戲;初時埋班我就好擔心,死喇,兩位阿姐排唔排戲呢?新人就話捉佢埋邊對稿啫,結果毛姐話今次選擇演得實啲嘅,埋位兩日,大家知道大家點做,你會見到佢哋真係好正。」

        阿基vs阿葛

        喜劇演員要懂得收放,如何能爆發笑彈?看鄭中基,這幾年演技大躍進,一句眼神、一句對白也能激發出戲味,讓你會心微笑,連導演也讚不絕口。

        「阿基今次做大堂經理包定,又名包搞定,在戲中穿插帶出不同人物事件,埋位前跟很多大堂經理取經,分享經驗,他們接待很多國際級巨星,知道的事會很多很仔細。我想講,阿基生咗個女後,成個人唔同晒,以前你睇佢係『砰!』一聲,能力大爆發的,那時觀眾會覺得好過癮,但現在你睇佢連收都好睇,演文戲都好笑的,會懂得豐富個角色,演技成熟了,作為朋友都好開心,毛姐睇完片都讚佢;有場佢扮鬼嚇葛民輝又係好好笑的,睇現場工作人員的反應,我肯定觀眾實鍾意。葛民輝真係好朋友,剛做完軟硬便趕來幫手,那時個頭仲係紅色的,夾硬染黑就埋位,六嚿腹肌幾鬼fit,朝朝七點就嘈喧巴閉,好鬼好精力,現場坐唔定,阿葛本身都係導演,好多時我要乜佢都知,真係好好玩。詹sir就客串幫手,佢係有能耐活化角色的,今次演鄉下賣魚佬,一換好衫就上身咁,好正!」
 
回應 (1)
我要發表
2013/01/22 02:34:56 回覆

多謝分享 !

 

user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.

 
■谷德昭主理賀歲片,集合毛姐君如等搞笑高手,是今個農曆新年必睇之作。
■谷德昭主理賀歲片,集合毛姐君如等搞笑高手,是今個農曆新年必睇之作。
 
■今次新片於酒店實地取景,片中又有鄭中基、杜汶澤等人參演,個個扮鬼扮馬非常惹笑。
■今次新片於酒店實地取景,片中又有鄭中基、杜汶澤等人參演,個個扮鬼扮馬非常惹笑。