今日飲咩野

2013/02/02 09:28:07 網誌分類: 健康
02 Feb

個鼻出左大大粒暗瘡

肺火旺...

平時多數係肝火同心火, 今次搞成咁

不過都好睇過出粒「家燕瘡」!

http://wenku.baidu.com/view/11b77b3deefdc8d376ee329f.html

「改善方法:多做运动,增强肺脏功能」

「多食用薏仁、木耳、杏仁、 白菜、梨子等食物,也可多饮用蜂蜜茶、绿茶等,均具有润肺功效」

咁即是拎返燒餅送果樽蜜糖出黎飲, 再拎埋二哥d杏仁霜黎沖, 出去食吉野家飲綠茶 :)

 

原來

「如果是长在鼻梁上的话,可能是脊椎骨出现问题」

唔換張牀墊解決唔到, 我個人太輕, 又冇肉, 骨位一定要有好軟既野墊住,

現階段只可以用海棉(睡兩日又扁左), 因為牀嚮衣櫃上面, 而且就快唔住呢度, 就快同燒餅住新屋, 所以解決唔到個牀墊問題, 只可以寄望快d買到新牀、新既牀墊, 過新既生活

 

近呢三日返工都由朝企到4點, 腳板痛死又冇人知, 我腳板都係好薄, 唔企得, 左腳成日痛, 大概風濕舊患囉。

加左兩對鞋墊只可以減輕痛楚, 但都係繼續痛~

 

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..